Tää on parempi laulaja
Mitäs sitä ollaan tehty kun ilme on niin syyllisen onnellinen?
En mitään.Mitäs sitä ollaan tehty kun ilme on niin syyllisen onnellinen?
emmäkään täällä ollut kun kävin vaan kurkkimassa kun näin sut <3 Kattelen stargatenia netistä ja hölötin välillä puhelimessa...En mitään.
Ajattelin vaan josko täällä on vielä joku.
Mä en kato enää telkkua. Menin sänkyyn.emmäkään täällä ollut kun kävin vaan kurkkimassa kun näin sut <3 Kattelen stargatenia netistä ja hölötin välillä puhelimessa...
Mä tuun kohta perässä...tee tilaaMä en kato enää telkkua. Menin sänkyyn.
JuuMä tuun kohta perässä...tee tilaa
Mä tuun kohta perässä...tee tilaa
Jep jep, juuri noin me oltais..ja siis tuossa kuvassahan softy on mun päällä kutittelemassa kyljistä ja minä huutonauran hänen allaan ja yritän rimpuilla epätoivoissani itseäni pois tosta tilanteesta...noi sydämet ei oikein aukee mulle, koska kyllä softyn pierun pölähys nostais jo vähän tuota lakanaa ilmaan ja sydänten kohalla ois sellanen vihertäväinen savupilvi.
Minen usko millään, että se on Softy ja Elena, en niin millään.
Sträppäri päälle ja...Jep jep, juuri noin me oltais..ja siis tuossa kuvassahan softy on mun päällä kutittelemassa kyljistä ja minä huutonauran hänen allaan ja yritän rimpuilla epätoivoissani itseäni pois tosta tilanteesta...noi sydämet ei oikein aukee mulle, koska kyllä softyn pierun pölähys nostais jo vähän tuota lakanaa ilmaan ja sydänten kohalla ois sellanen vihertäväinen savupilvi.
Lisäksi tosta puuttuu Steven Seaggal ja lokit....ei jatkoon
Miksi olet ylhäällä? Mene takaisin lepäämään, olethan lomalla.Sträppäri päälle ja...
No ei vaiskaa.
No mitä unta? Olitko mun kans silleen?Niin ja huomenta. Jösses mitä unta näin.
Mä muuten opin vasta viime vuonna tuon sträppäri sanan merkityksen, mietin aina että mikä vaate se muka onSträppäri päälle ja...
No ei vaiskaa.
En osaa nukkua myöhään kun arkisin herään 05.15. Olen vielä sängyssä kun just heräsin.Miksi olet ylhäällä? Mene takaisin lepäämään, olethan lomalla.
Se oli joku komea ulkomaalainen nuorempi mies. Pelasti mut pinteestä. Joku halusi pahaa mulle.No mitä unta? Olitko mun kans silleen?
Mä en muista mistä mä oon oppinut. Joltain videolta tai nettikaupasta.Mä muuten opin vasta viime vuonna tuon sträppäri sanan merkityksen, mietin aina että mikä vaate se muka on