Laita kuva,muuten en uskoJoo, oon kuulema niin pieni ja sirpakka kaikinpuolin ja jalatki niin rimpulat
en kun tollasen pikkuauton, mutta oli se likanen.Jumbojetinkö oot laittanu ko nuin kauvan meni siivoamisessa?
Haluaisitko hoonauksen kakkospesään?
Nöyp, peffapanot ei oo mun juttuHaluaisitko hoonauksen kakkospesään?
tuu huomenna paikkakunnan liiteriin ja sittariin niin voit nähä ihan livenä kipittelemässä.Laita kuva,muuten en usko
tuu huomenna paikkakunnan liiteriin ja sittariin niin voit nähä ihan livenä kipittelemässä.
No tämmöset pienet...kaviokin kokoa 36 ja joskus harvoin 37millaset on rimpulat jalat?
Varmaan tällaset.millaset on rimpulat jalat?
Siis reidet on mulla lihaksikkaammat, mutta pohkeet on kutakuinkin justiisa ja jetsulleen tollaset puikulat = rimpulatVarmaan tällaset.
Sulla mitään rimpuloita ole.Siis reidet on mulla lihaksikkaammat, mutta pohkeet on kutakuinkin justiisa ja jetsulleen tollaset puikulat = rimpulat
Emmä sitten tiiä mitkä nää on Puolirimpulat kai sitte vissiinSulla mitään rimpuloita ole.
Sitäpaitti hoikka on aina nätimpi kuin pullukka.
Mutku noi on tikku ukkoja, kellään tollasia jalkoja oo...piirrettyjä tikkujamun mielestä rimpulat jalat on niinkun tikku-ukolla.
Sievät jalat.Emmä sitten tiiä mitkä nää on Puolirimpulat kai sitte vissiin
no jaa niin täynnä hyttysenpuremia että sievyydestä niin tiijjä..Sievät jalat.