Jaa, vai silleen.Enpä kerro
Jaa, vai silleen.
ja minä itseni pieneksi...no joo, vastahan miuta sanottiin kukkakepiksTunnen itseni väsyneeksi
Kukkakepiksi?ja minä itseni pieneksi...no joo, vastahan miuta sanottiin kukkakepiks
No, oletko?ja minä itseni pieneksi...no joo, vastahan miuta sanottiin kukkakepiks
...mutta ihavvarmasti maailman suloisin kukkakeppinenja minä itseni pieneksi...no joo, vastahan miuta sanottiin kukkakepiks
Mä olen ollut sängyssä koko iltapäivän. En ole nukkunut.Huomenta
koko päivä ollut yhtä naaman nuolemista ja kyyneliä ja itkua ja päiväunia...heräsin äsken taas pienestä kippurasta ja nyt on ranskanletit ihan sekasin...puoliks auki ja sojottamassa itäänlänteen ja vissiin vähän kaakkoon sekä lounaaseen
Niin ja ihan selvennyksenä Rättikselle, että naamaa on nuollut _koira_
Vissiin kun sellaseks sanottiin ja sen vakuudeks vielä pörrötti mokoma hiukset sen satasen takulle On mua pikkumyyksikin kutsuttu ja pikkutinttaraks ja taranaapaksi murrNo, oletko?
Tosi sulonen hah Silmät ihan sikkuralla ja niin unisen siniset ettei toista tällasta hönöpääkköstä tässä talossa ole nähty varmaan aikoihin...mutta ihavvarmasti maailman suloisin kukkakeppinen
Puskis*halaaruttaa*
Toistan itseäni :Tosi sulonen hah Silmät ihan sikkuralla ja niin unisen siniset ettei toista tällasta hönöpääkköstä tässä talossa ole nähty varmaan aikoihin
Joo, oon kuulema niin pieni ja sirpakka kaikinpuolin ja jalatki niin rimpulatKukkakepiksi?
Huomenia Ellunen *halaaruttaan*...Huomenta
koko päivä ollut yhtä naaman nuolemista ja kyyneliä ja itkua ja päiväunia...heräsin äsken taas pienestä kippurasta ja nyt on ranskanletit ihan sekasin...puoliks auki ja sojottamassa itäänlänteen ja vissiin vähän kaakkoon sekä lounaaseen
Niin ja ihan selvennyksenä Rättikselle, että naamaa on nuollut _koira_
*humpsahtaa viereen ihmettelemään mikä kumma maailmaa vaivaa* Oispa kahvia, eiku hetkinen mullahan onki!!! *lähtee hakemaan alakerrasta koko veetusen pannun*Toistan itseäni :
Siellä ottaa päivää haltuun maailman suloisin kukkakeppinen
Tuu aurinkoon sieltä lämmittelemään ja hellittelemään *taputtaa vapaata paikkaa vierestään*
Niin minäkin.Tunnen itseni myös naiseksi
Et ole.Joo, oon kuulema niin pieni ja sirpakka kaikinpuolin ja jalatki niin rimpulat
Nyt on kaunis ilma kyllä <3 aurinko paistaa ja takapihan naruilla kuivuu 2 mattoa jotka intouduin pesemään...ilma tuoksuu ihan kukille ja mäntysuovalle ja kesälle <3Bottas!!! On se kuule ä i j ä*tuulettaaviilettäähihkuupomppii*!! Se on kaikilla muilla nyt närhen näkkärit pöksyissä, aivan toisaalla on stydyt pallit
Ja Räikkönenkin!!
Molemmat miehet saa olla ylpeitä
..nii ja vesi oli märkää ja maitovellistä! Ja hiekka ihunaa samettia ja toi yks mahtava vesirimprenssa
Ihana kesäpäivä
Toi on muuten niin totta että vastapestyt ja raikkaankirkkaat matot tuoksuu vaan niin...puhtaalle kesälleNyt on kaunis ilma kyllä <3 aurinko paistaa ja takapihan naruilla kuivuu 2 mattoa jotka intouduin pesemään...ilma tuoksuu ihan kukille ja mäntysuovalle ja kesälle <3
Jumbojetinkö oot laittanu ko nuin kauvan meni siivoamisessa?uus kulkuväline työmatkoille siivottu sisältä, ei menny kun 6 tuntia.
jotkut ei erota kaatopaikkaa autosta.