The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ilta-aurinko hehkuu vielä tovin värjäten puiden latvukset lämpimän oranssiksi :)...

Nuorimmaiset unikuvilla, tuon yhden aloittelevan yökyöpelin menen kohta kapaloimaan sänkyynsä vaakatasoon :D...tai saahan sitä niin kuvitella:D...

Ja mä...hipsuttelen sunnuntai- illan syliin eli sujahdan peiton hellittäväksi puolikkaana ottamaan vastaan uutta viikkoa...


Kun tuntuu siltä niin - hyyveli yyteleitä, nuku hyvin ja herää onnellisena:)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Jep jep, juuri noin me oltais..ja siis tuossa kuvassahan softy on mun päällä kutittelemassa kyljistä ja minä huutonauran hänen allaan ja yritän rimpuilla epätoivoissani itseäni pois tosta tilanteesta...noi sydämet ei oikein aukee mulle, koska kyllä softyn pierun pölähys nostais jo vähän tuota lakanaa ilmaan ja sydänten kohalla ois sellanen vihertäväinen savupilvi. o_O

Lisäksi tosta puuttuu Steven Seaggal ja lokit....ei jatkoon:cautious:
 
Softy
Jep jep, juuri noin me oltais..ja siis tuossa kuvassahan softy on mun päällä kutittelemassa kyljistä ja minä huutonauran hänen allaan ja yritän rimpuilla epätoivoissani itseäni pois tosta tilanteesta...noi sydämet ei oikein aukee mulle, koska kyllä softyn pierun pölähys nostais jo vähän tuota lakanaa ilmaan ja sydänten kohalla ois sellanen vihertäväinen savupilvi. o_O

Lisäksi tosta puuttuu Steven Seaggal ja lokit....ei jatkoon:cautious:
Sträppäri päälle ja... :LOL::oops:
No ei vaiskaa.:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä