Paitsi, jos Paula onkin minun alter egoVaro, kohta saat hirveet listat myrkyistä mitä olet imenyt itsees eilen...Paula ei jätä sua enää koskaan rauhaan
Juu, olen monesti joutunut Paulan saarnattavaksi, mutta eikös me kaikki olla
Paitsi, jos Paula onkin minun alter egoVaro, kohta saat hirveet listat myrkyistä mitä olet imenyt itsees eilen...Paula ei jätä sua enää koskaan rauhaan
I so feel you sister !Mä just tuskailin oman pehkoni kanssa kun kesti aikansa ennenkö pääsin eroon niska takusta ja ja mistä muistakaan takuista
Mikä mantra tuo nyt onkaan, mut tässä se viinikirja, josta oppii paljon.Ja koetapa siitä omasta "lahkostasi" huomata että on vain suurta rikkautta että meitä "lahkolaisia" on moneen iloisenkirjavaan lähtöön
Ja - se ei ole sulta eikä multakaan pois
Mä vähän luulen että sinä ja minä (liikennevaloissa, sinä ja minä slummitaloissa..) no anyway, asiaan!!! *yskii* Niiiiin siis sinä ja minä *hyräilee taas Nipaa* ollaan vähän samanlaisia kuin Nalle Puhin Tikru, eli otetaan hyppy pyppy koikka loikka ja vielä kerran loikkanen ja pompitaan eteen ja taakse ihan sen mukaan miltä tuntuuIhan sama, mene eteenpäin
Niin mäkin meen
Ne ovat Risto Reippaan leluja vaan, kaikki sielläMä vähän luulen että sinä ja minä (liikennevaloissa, sinä ja minä slummitaloissa..) no anyway, asiaan!!! *yskii* Niiiiin siis sinä ja minä *hyräilee taas Nipaa* ollaan vähän samanlaisia kuin Nalle Puhin Tikru, eli otetaan hyppy pyppy koikka loikka ja vielä kerran loikkanen ja pompitaan eteen ja taakse ihan sen mukaan miltä tuntuu
Niin siis sinä loikit vaan en minä kun olen niin siveellinen sipuli ja rauhallisuuden perikuva!!!
Dingon Autiolato oo Risto Reipasta nähnytkäänNe ovat Risto Reippaan leluja vaan, kaikki siellä
Enkä oo ikinä tykännyt Dingosta, sori.Dingon Autiolato oo Risto Reipasta nähnytkään
Höh luin niin väärin niin väärin taas että...siis joo sä puhut leluista ja minä lauluista
Emminäkään.Enkä oo ikinä tykännyt Dingosta, sori.
sulla nyt on muutenki suuria ongelmia ymmärtämisen kanssa.Kaikki kai sinne "pääsee", jos on käynyt rippikoulun? Eikös ennenvanhaan ollut myös kinkerit? Kasteen vahvistaminen se pitäisi olla, mutta... No, sellainen perinne, mitä ei aina edes ajatella? Valmistelut ovat usein megaluokan operaatio
Meillä vastaavan juhlan jälkeen erosin kirkosta, kun en ymmärtänyt yhtään mitään siitä saarnasta, lasten juhlassa
Oon kyllä ollut kinkereilläkin ja mun pappa on rakentanut ison salinkin taloonsa sellaisia oikeita tilaisuuksia vartenTuotko sinä kylään tullessasi tarjottavat mukanasi?
Ja toi nyt on ammatinvalintakysymyksiä. Tiedät itsekin että papin työ on paljon muuta kuin kahvittelua. Jos et tiedä, ota selkoa.
Sitäpaitsi mä jotenkin katson että pappi&kumppanit tuovat sen henkisen tarjottimen mistä ammentavat jokaiselle jotakin. Jopa sille nurkassa jurottavalle ja itekseen mutisevalle mikääneiookoskaanhyvin- tyypille
Oi Tikru!!!! Ihuna kouhottaja pomppuvieterihäntänsä kanssa...Mä vähän luulen että sinä ja minä (liikennevaloissa, sinä ja minä slummitaloissa..) no anyway, asiaan!!! *yskii* Niiiiin siis sinä ja minä *hyräilee taas Nipaa* ollaan vähän samanlaisia kuin Nalle Puhin Tikru, eli otetaan hyppy pyppy koikka loikka ja vielä kerran loikkanen ja pompitaan eteen ja taakse ihan sen mukaan miltä tuntuu
Niin siis sinä loikit vaan en minä kun olen niin siveellinen sipuli ja rauhallisuuden perikuva!!!
Huomenta vaan
*etsii pörröpäätä jo varuillaan*
Terve, täällähän mie oon
Joo, se oli sellaista hapatusta, ettei voi käsittää, miten nuorille paasataan niin. Mutta erosin lopulta siksi, kun kirkolliskokouksessa päättivät, että ehtoollisviini täytyy olla rypäleistä valmistettua. Tosinne rypäleet kasvavat ihan hyvin Suomessakin, jos ymmärtää luonnon lainalaisuuksia. Ennemmin raahataan viinit Chilestä ja Australiasta saakka, kuin tehdään se kotimaisista RYPÄLEISTÄ tai marjoista. Marjathan ovat tavallaan lappalaisten rypäleitä - kyllä niistä "viinamarjoista" todella hyvää viiniäå tulee. Maistapa vaikka se makeampi Kostian kutsu, Musta Mortti ja ---onhan niitä, mutta lajikkeesta ja V E D E N laadusta riippuu se makusulla nyt on muutenki suuria ongelmia ymmärtämisen kanssa.
No, lapsikastetta olenkin aina vastustanut. Sehän on taikauskoa puhtaimmillaansulla nyt on muutenki suuria ongelmia ymmärtämisen kanssa.
suksippas sinä hevosenhampainen mätisäkki niin pitkälle vttuun ettet ikinä löydä takasin.Joo, se oli sellaista hapatusta, ettei voi käsittää, miten nuorille paasataan niin. Mutta erosin lopulta siksi, kun kirkolliskokouksessa päättivät, että ehtoollisviini täytyy olla rypäleistä valmistettua. Tosinne rypäleet kasvavat ihan hyvin Suomessakin, jos ymmärtää luonnon lainalaisuuksia. Ennemmin raahataan viinit Chilestä ja Australiasta saakka, kuin tehdään se kotimaisista RYPÄLEISTÄ tai marjoista. Marjathan ovat tavallaan lappalaisten rypäleitä - kyllä niistä "viinamarjoista" todella hyvää viiniäå tulee. Maistapa vaikka se makeampi Kostian kutsu, Musta Mortti ja ---onhan niitä, mutta lajikkeesta ja V E D E N laadusta riippuu se maku
No kalastajia ne kaikki opetuslapset olivat siitä huolimatta, mutta kai niillekin joskus viini maistui? Sun opeista en mitään tiedä, mutta selviää ehkä joskus, minkälaisen aivopesun olet läpikäynyt - ilman omaa syytä tietysti. Mäti on kalan munasolu - mut varmaan sen ainakin tiesitsuksippas sinä hevosenhampainen mätisäkki niin pitkälle vttuun ettet ikinä löydä takasin.
Varmaan, kun se mun pappa oli kalastaja ja äiti kalastajan tyttösulla nyt on muutenki suuria ongelmia ymmärtämisen kanssa.
Samoin, kiitos!Hei, vietä rennonletkeetä päivää !
Mä lähden puuhaantoimeentoopeiluun ...
...verkottamaan mansikkamaata koska siellä punoittaa...
Muikka mui!
No tämän ainakin ymmärsin silloin kauan sitten. Miten sen itse ymmärrät, ei riipu minusta mitenkään. Mutta nykykielellä: näillä mennäänsulla nyt on muutenki suuria ongelmia ymmärtämisen kanssa.