The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie nukun yleensä kyljelläni ja vaihdan aina yöllä asentoo toiselle puolelle kylkee monta kertaa. Välillä nukutaan miehen kanssa lusikka-asennossa ja usein Minttu nukkuu mun kainalossa.
 
Mie nukun yleensä kyljelläni ja vaihdan aina yöllä asentoo toiselle puolelle kylkee monta kertaa. Välillä nukutaan miehen kanssa lusikka-asennossa ja usein Minttu nukkuu mun kainalossa.
Mä nukahan aina vasemmalla kyljellä ja jalat koukussa, peitto polvien välissä ja varpaat pitää olla peiton ulkopuolella ja jalkaterien pitää koskettaa toisiaan....hirmu tarkkaa toi nukahtaminen, ihan kun jotain tähtitiedettä:oops:...siis sillon kun se onnistuu ees:cautious:
 
Mä harrastan myös unissa nauramista ja puhumista...keväällä heräsin siihen kun poika nauroi sängyn vierellä ja kysyi hekotuksen keskeltä, että ''ketä sä oikein komentelit unissas kun olit niin tomerana ja sitten hekottelitki yhtä äkkiä?''...mä tuohon osanna mittää vastata:oops:
*ufopääkkönen*
Ihanhirrrween tuttua, mitä kummaa:cautious:...

Mä oon jopa havahtunu siihen että oon hoilottanu unissani:notworthy:...ja toisinaan taijan jotenkin levottomasti kieppuillahuitoilla:oops:...kerran onnistuin pyyhkäsemään yöpöydältä sekä lampun että vesilasin liikekannalle:notworthy:....

Mutta sitä en tajuu että miten noi kolme ipanapaa pitää kans yön aikana meteliä ja pupatusta:unsure:...että onko tässä vedessä jotain vai:cautious:..?
 
*ufopääkkönen*
Ihanhirrrween tuttua, mitä kummaa:cautious:...

Mä oon jopa havahtunu siihen että oon hoilottanu unissani:notworthy:...ja toisinaan taijan jotenkin levottomasti kieppuillahuitoilla:oops:...kerran onnistuin pyyhkäsemään yöpöydältä sekä lampun että vesilasin liikekannalle:notworthy:....

Mutta sitä en tajuu että miten noi kolme ipanapaa pitää kans yön aikana meteliä ja pupatusta:unsure:...että onko tässä vedessä jotain vai:cautious:..?
Mun pojat ovat samanlaisia levottomia nukkujia, mä vähän pelkään että ne on perineet sen multa :D Rassukat:oops::unsure:
 
No tää on kanssa yks juttu mitä en luultavasti tekis...mulla on nimittäin sellanenkin vika, että unissani siirryn toiseen kiinni ja saatan kietasta itteni oikein siihen ympärille että varmasti pysytään sitte lähekkäin:barefoot:...siinä sitten saatan toisen naamaa vasten höpistä mitä sattuu unissani...:oops:
Siis...mie teen ihan samaa, tuun ihan liki ja pidän tiukasti kii:oops:..ja saatan sipistäkin...
 
Mä nukahan aina vasemmalla kyljellä ja jalat koukussa, peitto polvien välissä ja varpaat pitää olla peiton ulkopuolella ja jalkaterien pitää koskettaa toisiaan....hirmu tarkkaa toi nukahtaminen, ihan kun jotain tähtitiedettä:oops:...siis sillon kun se onnistuu ees:cautious:
Mulla pitää olla varpaat piilossa,muuten Minttu jahtaa varpaita ja en tykkää jos jotain muuta kuin peitto on jalkojen päällä. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä