The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kait sängystä tippumiseen viinaa tartteta:cautious:

Mä ainakaan...onnistuu ihan ilman ja vauhdilla(y)..joko unissaan ketturoimalla tai kutitushyökkäystä väistelemällä tai..no jotenki kummasti vaan:oops:...
Mä kanssa onnistun pudottamaan itteni sängystä erittäin helposti, joko kunnon tömähyksellä tai valumalla lattialle..

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Miten te onnistutte tippumaan sängystä? :unsure:
Öööö...helposti:oops:..
Unissaan käy tosi kätevästi(y), joko tömpsähtäen ja sitten herää..tai säpsähtää hereille just kun on jo tippumassa ja sitten siihen tulee kiekaisuefektiä(y)
Tai sitten sitä on onnistunu unissaan valahtamaan puoliksi lattialle ja puoliksi sänkyyn(y)...

Tai sitten sitä nauraa ihan hervottomana kikatellen kieriskellen ja *tömps*!...
Tai sitten sitä väistelee vikkeliä kutitussormia ja *humps*!

Miten te onnistutte tippumaan sängystä? :unsure:
Mä kiepun nukkuessani...jos me vaikka nukuttais sun kanssa siveässä lusikassa illalla niin ihan varmasti löytäisit mut aamulla joko lattialta, jalkopäästäsi, tyynyltäs tai sun päältä kun käyttäsin sua tyynynä/patjana unissani...tai sitten siveästi varpaat sun naamaltas:oops:

Öööö...helposti:oops:..
Unissaan käy tosi kätevästi(y), joko tömpsähtäen ja sitten herää..tai säpsähtää hereille just kun on jo tippumassa ja sitten siihen tulee kiekaisuefektiä(y)
Tai sitten sitä on onnistunu unissaan valahtamaan puoliksi lattialle ja puoliksi sänkyyn(y)...

Tai sitten sitä nauraa ihan hervottomana kikatellen kieriskellen ja *tömps*!...
Tai sitten sitä väistelee vikkeliä kutitussormia ja *humps*!
Mä harrastan myös unissa nauramista ja puhumista...keväällä heräsin siihen kun poika nauroi sängyn vierellä ja kysyi hekotuksen keskeltä, että ''ketä sä oikein komentelit unissas kun olit niin tomerana ja sitten hekottelitki yhtä äkkiä?''...mä tuohon osanna mittää vastata:oops:

Mie oon sängyssä, peiton alla röhnötän ja luen kauhukirjaa :D
Kissat nukkuu vieressä miehen puolella sänkyä :)

• Tykkää
Reactions: Softy
Mä nukun leveästi. Oot sykkyrässä toisella laidalla. :D
No tää on kanssa yks juttu mitä en luultavasti tekis...mulla on nimittäin sellanenkin vika, että unissani siirryn toiseen kiinni ja saatan kietasta itteni oikein siihen ympärille että varmasti pysytään sitte lähekkäin:barefoot:...siinä sitten saatan toisen naamaa vasten höpistä mitä sattuu unissani...:oops:

Softy
No tää on kanssa yks juttu mitä en luultavasti tekis...mulla on nimittäin sellanenkin vika, että unissani siirryn toiseen kiinni ja saatan kietasta itteni oikein siihen ympärille että varmasti pysytään sitte lähekkäin:barefoot:...siinä sitten saatan toisen naamaa vasten höpistä mitä sattuu unissani...:oops:
Jos mussa ollaan kiinni niin tyrkin kauemmas. En muuten pysty nukkuu. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä