Softy
Joku muokkasi sitä viestiä. Katso mun kirjoittama viesti.No jo käy vaikeaksi, ku just luin , hetki sitten, että heräsit sängyn alta.
Voiko enää koskaan luottaa ihmisiin?
Joku muokkasi sitä viestiä. Katso mun kirjoittama viesti.No jo käy vaikeaksi, ku just luin , hetki sitten, että heräsit sängyn alta.
Voiko enää koskaan luottaa ihmisiin?
Mä kanssa onnistun pudottamaan itteni sängystä erittäin helposti, joko kunnon tömähyksellä tai valumalla lattialle..Ei kait sängystä tippumiseen viinaa tartteta
Mä ainakaan...onnistuu ihan ilman ja vauhdilla..joko unissaan ketturoimalla tai kutitushyökkäystä väistelemällä tai..no jotenki kummasti vaan...
Kuka??!! Piiskaa moiselle muokkarille!Joku muokkasi sitä viestiä. Katso mun kirjoittama viesti.
Joillakin on vain taito kropassaanMä kanssa onnistun pudottamaan itteni sängystä erittäin helposti, joko kunnon tömähyksellä tai valumalla lattialle..
Montako tuntia lento kestää?Mun pitäis lähteä pesemään pärstä ja lähteä lentokentälle.
Aion mennä ulkomaan matkalle.
Tulisiko kukaan kaveriksi?
Mä olen pudonnut tasan kerran. Teininä, kun oli ukonilm ja olin jotenkin kietoutunut nihkeään peittoon ja kun jyrähti, yritin nousta ylös ja tulos oli se että mtkähdin lattialle.Miten te onnistutte tippumaan sängystä?
I like you, Softy?Ei yhdestä oluestakaan tule känniin. Mä en ole koskaan tippunut sängystä. Enkä ole koskaan nukkunut sängyn alla. Menikö jakeluun vai taonko sen sun päähän?
Siinä 10 tuntia lentämistä ja nelisen tuntia koneitten vaihdoissa.Montako tuntia lento kestää?
Öööö...helposti..Miten te onnistutte tippumaan sängystä?
Kyllä, sen on pakko olla taitolaji..emmä muutakaan selitystä tiiä Nykyään mulla onki tossa lattialla jo tyyny valmiina ettei satu päähän tömähyksetJoillakin on vain taito kropassaan
Koska onhan sen nyt oltava joku taito tai laatuisuus eikö...
Mä kiepun nukkuessani...jos me vaikka nukuttais sun kanssa siveässä lusikassa illalla niin ihan varmasti löytäisit mut aamulla joko lattialta, jalkopäästäsi, tyynyltäs tai sun päältä kun käyttäsin sua tyynynä/patjana unissani...tai sitten siveästi varpaat sun naamaltasMiten te onnistutte tippumaan sängystä?
ai ne päästää känädälaisia Suomeen No mutta tervetuloa sitten vaan!Siinä 10 tuntia lentämistä ja nelisen tuntia koneitten vaihdoissa.
OkSiinä 10 tuntia lentämistä ja nelisen tuntia koneitten vaihdoissa.
Mä nukun leveästi. Oot sykkyrässä toisella laidalla.Mä kiepun nukkuessani...jos me vaikka nukuttais sun kanssa siveässä lusikassa illalla niin ihan varmasti löytäisit mut aamulla joko lattialta, jalkopäästäsi, tyynyltäs tai sun päältä kun käyttäsin sua tyynynä/patjana unissani...tai sitten siveästi varpaat sun naamaltas
Mä harrastan myös unissa nauramista ja puhumista...keväällä heräsin siihen kun poika nauroi sängyn vierellä ja kysyi hekotuksen keskeltä, että ''ketä sä oikein komentelit unissas kun olit niin tomerana ja sitten hekottelitki yhtä äkkiä?''...mä tuohon osanna mittää vastataÖööö...helposti..
Unissaan käy tosi kätevästi, joko tömpsähtäen ja sitten herää..tai säpsähtää hereille just kun on jo tippumassa ja sitten siihen tulee kiekaisuefektiä
Tai sitten sitä on onnistunu unissaan valahtamaan puoliksi lattialle ja puoliksi sänkyyn...
Tai sitten sitä nauraa ihan hervottomana kikatellen kieriskellen ja *tömps*!...
Tai sitten sitä väistelee vikkeliä kutitussormia ja *humps*!
Sinä ja sun iso suu.ai ne päästää känädälaisia Suomeen No mutta tervetuloa sitten vaan!
Vai keveästi?Mä nukun leveästi. Oot sykkyrässä toisella laidalla.
No tää on kanssa yks juttu mitä en luultavasti tekis...mulla on nimittäin sellanenkin vika, että unissani siirryn toiseen kiinni ja saatan kietasta itteni oikein siihen ympärille että varmasti pysytään sitte lähekkäin...siinä sitten saatan toisen naamaa vasten höpistä mitä sattuu unissani...Mä nukun leveästi. Oot sykkyrässä toisella laidalla.
Mahtuu jos on parisänky.Vai keveästi?
Siinä ei sitten ole tilaa muille? Melkein kirjoitin, että tilaa mulle.
Jos mussa ollaan kiinni niin tyrkin kauemmas. En muuten pysty nukkuu.No tää on kanssa yks juttu mitä en luultavasti tekis...mulla on nimittäin sellanenkin vika, että unissani siirryn toiseen kiinni ja saatan kietasta itteni oikein siihen ympärille että varmasti pysytään sitte lähekkäin...siinä sitten saatan toisen naamaa vasten höpistä mitä sattuu unissani...