Ja minulle pipatetaan että juon liikaa kahviaTänä päivänä kuudes pannullinen
Ja minulle pipatetaan että juon liikaa kahviaTänä päivänä kuudes pannullinen
Ja minulle pipatetaan että juon liikaa kahvia
KahvinistiTänä päivänä kuudes mukillinen
Mä oon kans päiväkirjoja kirjottanu...ja toisinaan nykyään laitan sanoja tulemaan peräjälkeen...jotain elämisen ja olemisen virtauksia mukamas...tai sitten piirrän/maalaan...tosin jotain aikapulaa mukamas havaittavissa mitä tulee maalaukseen...Joskus kirjotin päiväkirjaa mutta nykyään sellasta jaksa alottaa vaikka oishan tuo hyvä...
Joo, mulla oli ja on edelleen sellanen ystävä jolla on vieläkin sama vaikutus että me nauretaan toinen toisemme aina ihan tärviölle kun tavataan, Ihan mahoton tapaus se tytsi Onneks ite oon niin hirveen järkevä... Nykyään vaan nähään toisiamme harvemmin kun asutaan eri paikkakunnilla mutta netin kauttahan tuon kanssa ollaankin nykyään enempi yhteydessä <3
Riippuu ihan millai ne pöksyt on märät ...*vaikenee nolona*Mä oon kans päiväkirjoja kirjottanu...ja toisinaan nykyään laitan sanoja tulemaan peräjälkeen...jotain elämisen ja olemisen virtauksia mukamas...tai sitten piirrän/maalaan...tosin jotain aikapulaa mukamas havaittavissa mitä tulee maalaukseen...
Mutta se että on olemassa ihminen jolle voi avautua ihan kaikesta ja joka ymmärtää puolikkaastakin sanasta ja joka naurattaa ja nauraa kanssasi ja toisinaan jopa ravisteleekin, niin - se on kultaakin arvokkaampaa ystävyyttä
Ja se kestää märätkin pöksyt...
Jooo,tunnustanKahvinisti
Taaskaan tiiä mitä painais kun tyksittää ja nauratuttaa...Riippuu ihan millai ne pöksyt on märät ...*vaikenee nolona*
Piirtäminen ja maalaaminen on muuten todellakin terapeuttista...mä piirtelen tosi usein ja maalaamista oon aatellut kanssa herätellä pitkästä aikaa eloon....
Sinussa ei mene viina hukkaan!Taisin tipahtaa sängystä ja kieriä sängyn alle.
Viina?Sinussa ei mene viina hukkaan!
Alepa ainakin on auki. Joka päivä.Onko ruokakaupat huomenna auki?
Niin, miten Sinä muuten tippuisit sängystäViina?
Oon ihan sekasi, ei mun tarvi ostaa sapuskaa huomenna.Alepa ainakin on auki. Joka päivä.
Ei kait sängystä tippumiseen viinaa tarttetaNiin, miten Sinä muuten tippuisit sängystä
Ei kai Majurikaan niin ankara ole, että tyrkkää Sinut sängystä pois, vai onko?
En ole juonut viinaa. Join yhden oluen.Niin, miten Sinä muuten tippuisit sängystä
Ei kai Majurikaan niin ankara ole, että tyrkkää Sinut sängystä pois, vai onko?
Ei kai välttämättä tarvi viinaa, mutta kyllä se usein auttaa asiaan.Ei kait sängystä tippumiseen viinaa tartteta
Mä ainakaan...onnistuu ihan ilman ja vauhdilla..joko unissaan ketturoimalla tai kutitushyökkäystä väistelemällä tai..no jotenki kummasti vaan...
Yhdessä oluessa on alkoholia.En ole juonut viinaa. Join yhden oluen.
Enkä mä oikeasti pudonnut sängystä.
En ole ollut sängyn alla.Yhdessä oluessa on alkoholia.
Ja jos et pudonnut sängystä niin kuin ihmeessä jouduit sängyn alle?
Cofeeta?
Ei yhdestä oluestakaan tule känniin. Mä en ole koskaan tippunut sängystä. Enkä ole koskaan nukkunut sängyn alla. Menikö jakeluun vai taonko sen sun päähän?Cofeeta?
Kahvista ei tule niin känniin, että tippuis sängystä.
No jo käy vaikeaksi, ku just luin , hetki sitten, että heräsit sängyn alta.En ole ollut sängyn alla.
Ainiinku mitenkäniinmuka auttaa..Ei kai välttämättä tarvi viinaa, mutta kyllä se usein auttaa asiaan.