The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joskus kirjotin päiväkirjaa mutta nykyään sellasta jaksa alottaa vaikka oishan tuo hyvä...

Joo, mulla oli ja on edelleen sellanen ystävä jolla on vieläkin sama vaikutus että me nauretaan toinen toisemme aina ihan tärviölle kun tavataan, Ihan mahoton tapaus se tytsi :D Onneks ite oon niin hirveen järkevä...:oops: Nykyään vaan nähään toisiamme harvemmin kun asutaan eri paikkakunnilla mutta netin kauttahan tuon kanssa ollaankin nykyään enempi yhteydessä <3
Mä oon kans päiväkirjoja kirjottanu...ja toisinaan nykyään laitan sanoja tulemaan peräjälkeen...jotain elämisen ja olemisen virtauksia mukamas...tai sitten piirrän/maalaan...tosin jotain aikapulaa mukamas havaittavissa mitä tulee maalaukseen...

Mutta se että on olemassa ihminen jolle voi avautua ihan kaikesta ja joka ymmärtää puolikkaastakin sanasta ja joka naurattaa ja nauraa kanssasi ja toisinaan jopa ravisteleekin, niin - se on kultaakin arvokkaampaa ystävyyttä:love:
Ja se kestää märätkin pöksyt...

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä oon kans päiväkirjoja kirjottanu...ja toisinaan nykyään laitan sanoja tulemaan peräjälkeen...jotain elämisen ja olemisen virtauksia mukamas...tai sitten piirrän/maalaan...tosin jotain aikapulaa mukamas havaittavissa mitä tulee maalaukseen...

Mutta se että on olemassa ihminen jolle voi avautua ihan kaikesta ja joka ymmärtää puolikkaastakin sanasta ja joka naurattaa ja nauraa kanssasi ja toisinaan jopa ravisteleekin, niin - se on kultaakin arvokkaampaa ystävyyttä:love:
Ja se kestää märätkin pöksyt...
Riippuu ihan millai ne pöksyt on märät :D ...*vaikenee nolona*:notworthy::oops:

Piirtäminen ja maalaaminen on muuten todellakin terapeuttista...mä piirtelen tosi usein ja maalaamista oon aatellut kanssa herätellä pitkästä aikaa eloon....

• Tykkää
Riippuu ihan millai ne pöksyt on märät :D ...*vaikenee nolona*:notworthy::oops:

Piirtäminen ja maalaaminen on muuten todellakin terapeuttista...mä piirtelen tosi usein ja maalaamista oon aatellut kanssa herätellä pitkästä aikaa eloon....
Taaskaan tiiä mitä painais kun tyksittää ja nauratuttaa:cautious::D...

Kaikki tavat millä vain suinkin voi itseään ilmaista ja tunteitaan käsitellä ja purkaa ovat vain hyvästä :)
Ja tyyli on todellakin vapaa(y)
Tärkeintä on se että tuntuu ja tuntee :love:

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä