Softy
En mä pyttyyn jääny kii.Softy ja Rättis juuttuivat samaan pyttyyn kiinni ja tekstailevat nyt hätäpäissään huhuilu ja maydaymayday viestejä...toinen kaksplussalle ja toinen vauva.fihiin
En mä pyttyyn jääny kii.Softy ja Rättis juuttuivat samaan pyttyyn kiinni ja tekstailevat nyt hätäpäissään huhuilu ja maydaymayday viestejä...toinen kaksplussalle ja toinen vauva.fihiin
Softy, en olis uskonut Sinusta!Juu, älä kerro kellekään.
Eiku siellä oli vaan yksi pytty ja potta....mutta potta oli jo täynnä.Miksi he menivät samalle pytylle, eikö vessassa ole useampi pytty?
Mihinkäs? Lattiaviemäriin?? Kuinka hitossa sinä siihen kiinni jäit???En mä pyttyyn jääny kii.
No mihinkä Sä sitten takerruit, voit kai sen edes kertoa?En mä pyttyyn jääny kii.
Noku eikä voi ees mököttää, milläs mökötän kun oot sellanen päivänsäde kuka saa nauramaan ja ainakin hyvälle tuulelle jos on huono hetki...wuhuuuu..täällä paistaa aurinko!!!!
*jatkuu* Niin, sä nyt vaan oot ihuna kertakaikkiaan ja piste. *hymisee onnessaan kun aurinko paistaa*
Et oo rasittava...höpöhöpö siellä nainen. Osta mulle salmiakkia samalla kun oot siellä kaupassa, tekee mieli draculoita enkä oo saanut pitkään aikaan!!
Tämmönen rasittava oon. Oikeesti. Ei voi mitään.
Mutta kiva kun aurinko tuli esiin . Mä lähden litsis lätsistelemään.
Jäin tähän nyt jökkimään...nyt huis puis
No ohan se Majuri aika pikku ukkeli, mutta että tapiks jo kutsutaan...Joku tappi luiskahti sinne eikä lähe pois.
Joo, mä luulen kanssa että ne katteli redtuubia samalla kun olivat isolla asialla.@Elena777 ma luulen, että Softylla ja Rättiksellä oli jotain linkkiä siellä menossa.
Housuissa on.No ohan se Majuri aika pikku ukkeli, mutta että tapiks jo kutsutaan...
Kimpassa katsottiin ja sitten kävi hassusti.@Elena777 ma luulen, että Softylla ja Rättiksellä oli jotain linkkiä siellä menossa.
Joku tappi luiskahti johonki!Joku tappi luiskahti sinne eikä lähe pois.
Patukka pimpulaan.Joku tappi luiskahti johonki!
Ei tästä saa mitään selkoa, selitä paremmin
..oiskin.Housuissas on.
Rättikseen ?En mä pyttyyn jääny kii.
Ei tohon salmiakki auta.Et oo rasittava...höpöhöpö siellä nainen. Osta mulle salmiakkia samalla kun oot siellä kaupassa, tekee mieli draculoita enkä oo saanut pitkään aikaan!!
Pimpula aaahhahhahahaaPatukka pimpulaan.
Salmiakki auttaa ihan kaikkeen!Ei tohon salmiakki auta.
Se oli nätisti sanottuna.Pimpula aaahhahhahahaa
Vai Patukka Pimpulaan, johan on aikoihin eletty ja yleisessä vessassa vielä.Patukka pimpulaan.
Ajattelin samaa että tarvii jotakin muuta.Ei tohon salmiakki auta.