JaaMokoma...sulle voi ees mököttää kun oot tommonen ihuna
Kyllä mulle voi mököttää jos mökötyttää. Ja en mie mikkään ihana oo. Eikä tarvii tykätä eikä mitään. Joskus vaan joutuu sietämään, sille en voi mitään..
JaaMokoma...sulle voi ees mököttää kun oot tommonen ihuna
Alempaa,etupuoleltaHarteita?
EiEikö ees kutittana, eikö?
Ma tykkään katista kans, hän antaa mulle, harmaalle aina asialliset vastauksetJaa
Kyllä mulle voi mököttää jos mökötyttää. Ja en mie mikkään ihana oo. Eikä tarvii tykätä eikä mitään. Joskus vaan joutuu sietämään, sille en voi mitään..
Noku eikä voi ees mököttää, milläs mökötän kun oot sellanen päivänsäde kuka saa nauramaan ja ainakin hyvälle tuulelle jos on huono hetki...wuhuuuu..täällä paistaa aurinko!!!!Jaa
Missä?Jahhah, ja mitäs siellä tapahtui, jos saan kysyä?
Solisluita?Alempaa,etupuolelta
Siellä vessassa?Missä?
no niin ja toinenkin huuli??!! Miksi sä noin teit???Hitto mikä huuli.
Samassa ku rättis ?Mä olin just äsken vessassa.
Ootpa ihuna & tykkään sustaJaa
no niin ja toinenkin huuli??!! Miksi sä noin teit???
Softy ja Rättis juuttuivat samaan pyttyyn kiinni ja tekstailevat nyt hätäpäissään huhuilu ja maydaymayday viestejä...toinen kaksplussalle ja toinen vauva.fihiinSamassa ku rättis ?
noemmäänytiiä....mutta kiitosMa tykkään katista kans, hän antaa mulle, harmaalle aina asialliset vastaukset
Ei me kerrota.Siellä vessassa?
Juu, älä kerro kellekään.Samassa ku rättis ?
Miksi he menivät samalle pytylle, eikö vessassa ole useampi pytty?Softy ja Rättis juuttuivat samaan pyttyyn kiinni ja tekstailevat nyt hätäpäissään huhuilu ja maydaymayday viestejä...toinen kaksplussalle ja toinen vauva.fihiin