Joo uimaan ukkosellaUkkosella ulos.
No eiiii kun sisälle se pitää sillon tulla kipinkapin ja mieluummin autossa olla sillon
Joo uimaan ukkosellaUkkosella ulos.
Parvekkeella on kiva katella.Joo uimaan ukkosella
No eiiii kun sisälle se pitää sillon tulla kipinkapin ja mieluummin autossa olla sillon
Niin jos on parveke mutku ei ooParvekkeella on kiva katella.
AijaaNiin jos on parveke mutku ei oo
No saahan ne hyllyt pois ja tilalle sellainen rullilla varustettu vaatetanko hengareille? Meillä laitettiin vanhoja sovella- hyllyköitä ikkunoiden eteen, niin saa ulos meneviä kasveja ja taimilaatikot kätevästi valoonMulla ei ole pukeutumishuonetta. Vaatehuone on aika pieni ja siellä on vain hyllyjä. Tarvitseeko jotkut siihen opastusta?
Tää on vuokrakämppä. En voi noin vaan hävittää hyllyjä. Eikä mun tarvitse. Vaatteet pysyvät hyllyllä ja niitä on paljon.No saahan ne hyllyt pois ja tilalle sellainen rullilla varustettu vaatetanko hengareille? Meillä laitettiin vanhoja sovella- hyllyköitä ikkunoiden eteen, niin saa ulos meneviä kasveja ja taimilaatikot kätevästi valoon
Oisit vaan heti sanonut, et löydät paremmin tarvitsemasi sieltä. Annoit ihan väärän kuvan sun *tilanteesta*. Ajastahan sulla ei kuitenkaan ole puutetta.
Opastusta? Ei meidän vanhemmat koskaan ole saaneet opastusta sellaiseen ja varmasti olisivat tarvinneet. Miehet eivät ole oppineet edes omia vaatteita pesemään kauan sitten - kuten eivät ole ottaneet kenkiäkään pois jalasta sisälle tullessaan. Eipä tuosta kamalan kauan olekaan... Tiesitkö, että omat vaatehengarit on nimikoitu ennenvanhaan
Mitä sä niille muille oot teheny?1 hylly viellä tähteellä
Jaksaa jaksaa1 hylly viellä tähteellä
Siivonnu & järjestelly syksy/ talvipaidat ja housut toiseen kaappiin & kesähepeneitä eteen tyrkylleMitä sä niille muille oot teheny?
Pilkkonu halkipoikkipinoon?
Siivoon ton hyllyn ku samal katon emmerdalen makkarissaJaksaa jaksaa
Eeeei saa olla nuin aktiivisen ahkera ...kun mulla on homma ihan puolivälissä vasta...tai oikeemmin ihan levälläänSiivonnu & järjestelly syksy/ talvipaidat ja housut toiseen kaappiin & kesähepeneitä eteen tyrkylle
Mie tulin kaapista ulos pariksi tunniksiNo katos kummaa, tulikin tilannetta oikealta ja vasemmalta joten se on...huiskutihuiskuti*vilkuttaa*
Kais - puis sieltä kaapista, joku tolokku siihenkin hommaan...sentäs perjantai eli vaihdetta vapaalle sielläkin, senkin hanipöö
Mutta nyt käy komentoa eli moikat
Voi vittu. Mulla on vaatehuone jossa on hyllyjä. Siellä on myös lakanat ja pyyhkeet. Ei ole vaatekaappia, usko jo. Yksi tanko ei riitä mun vaatemäärälle.Kipaise kaupasta nippu hengareita, toinenkin. Tällaisia. Kaappi pysyy järjestyksessä, kun siellä on ainoastaan samanlaisia hengareita vierekkäin
Nuo ovat niin kapeita ja suoria, etteivät vie tilaa - oli ne missä tahansa. Jos sulla ei ole tankoa siellä, osta irtonainen rullilla oleva, jonka kannat aluksi muualle. Ne ei paljon maksa. Tai jos on pelkkää seinää, naputtele yksittäisiä taulukoukkuja ja ripustele pitkin seiniä
Muista, että ne pölyttyvät makkarissa, joten ei semmosia...
Mulla vaan olis kiinnostanut, miten sun äiti halusi niiden olevan
Ennenvanhaan ei kaikilla ihmisillä ole ollut omia vaatekaappeja ja puuhengaritkin on jopa nimikoitu
En kyllä mistään hävittämisestä ole puhunut. Ne voi nostaa pystyyn seinää vasten muualle. Kai niissä on sellaiset kannattimet? Nehän voi asetelle ylös tiheämpään, niin alapuolelle tulee hyvää tilaa hengarikärrylleTää on vuokrakämppä. En voi noin vaan hävittää hyllyjä. Eikä mun tarvitse. Vaatteet pysyvät hyllyllä ja niitä on paljon.
Hyllyjä on katon rajasta lattiaan asti. Hyllyt ovat täynnä. Ei niitä voi ottaa pois tai siirtää.En kyllä mistään hävittämisestä ole puhunut. Ne voi nostaa pystyyn seinää vasten muualle. Kai niissä on sellaiset kannattimet? Nehän voi asetelle ylös tiheämpään, niin alapuolelle tulee hyvää tilaa hengarikärrylle
Sun poika varmaan tykkää tästä - suurta muotia nuorten keskuudessa kuulemma
Oisit heti sanonutVaatehyllyt ovat toimineet hyvin tähän asti. Mulla ei ole tarve muuttaa niitä. PISTE