Toivossa on hyvä elää jne..No ihan taatusti vinkui hippulat, sen kyllä uskon*hyvin pontevana nyökkäilee taustalla*
...jospa teki vinkuessaan sitten semmosen reijän ulkoilmaankin ettei oo ennää riesaksi asti siellä kellekään ja saa vessarauhan
Clas OhlsonHuomenta
Mistä löytys halpoja micro-usb piuhoja?
Kukaan ei sanonut sulle?Huomenta Onpas hiljaista, töissä siis. Niillä on vapaapäivä ja kukaan ei muistanut mulle kertoa
Pöö on siinäkin työtoveritHuomenta Onpas hiljaista, töissä siis. Niillä on vapaapäivä ja kukaan ei muistanut mulle kertoa
Ja vaatehuone.Pitäis kai joku päivä siivota vaatekaappi
En minäkään sua.
Halaus ja jaksamistaAamupäivää
Oli kyllä niin katkonainen yö unien puolesta taas että heko heko vaan...
Vaatehuone meillä on suhteelisen siisti,mutta toi vaatekaappi vois siistimpi syys/talvineuleet toiseen kaappiin ja kesähepeneet eteenJa vaatehuone.
Mun makkarissa ei ole vaatekaappia. Vaatehuone on niin sotkuinen että on hyvä ettei kukaan näe sitä.Vaatehuone meillä on suhteelisen siisti,mutta toi vaatekaappi vois siistimpi syys/talvineuleet toiseen kaappiin ja kesähepeneet eteen
Oliko sun äidillä tapana siivota sun vaatekaappi?Mun makkarissa ei ole vaatekaappia. Vaatehuone on niin sotkuinen että on hyvä ettei kukaan näe sitä.
Oliko sun äidillä tapana siivota sun vaatekaappi?
Hänhän on selvästi aloittanut jo
Miksi et kysy samaa Kaisilta?