Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomastiViileällä ilmalla on kivempi lenkkeillä.
Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomastiViileällä ilmalla on kivempi lenkkeillä.
Kuka hame päällä lenkkeilee?! Joku joka haluaakin että tuulee sopimattomasti ja silleen...Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti
Siis viileällä kelillä kannattaa aina istua terassilla odotellen hameessa lenkkeileviä naisia ja sopimatonta tuulta?Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti
Älä laita hametta.Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti
No pöh ei nyt lenkkeile mutta kuhan kävelyllä olin Lenkille laitan housut.Kuka hame päällä lenkkeilee?! Joku joka haluaakin että tuulee sopimattomasti ja silleen...
ei nyt pelkissä pikkuhousuissakaan viiti käveleen mennä Mulla on usein kesällä hame, sellasia hellehameita tai kietasu tmv...Älä laita hametta.
Eli et tiedä.No, kerro mitä tiedät minusta tämän vuoden ajalta?
Itepä kirjotit. Ja nyt selität.No pöh ei nyt lenkkeile mutta kuhan kävelyllä olin Lenkille laitan housut.
Mä en käytä hametta lenkillä.ei nyt pelkissä pikkuhousuissakaan viiti käveleen mennä Mulla on usein kesällä hame, sellasia hellehameita tai kietasu tmv...
En tänään.Alahan mennä sitten.
No anteeks...tarkoitin sanua että jos meen ihan vaan kävelylle niin saatan vetästä päälle hamosen, lyhyen tai pitkän...liehuvan tai kireämmän..joskus jopa mekkosen...lenkille aina verkkaritItepä kirjotit. Ja nyt selität.
No emmäkään lenkillä *mutisee* Eiks jengi erota kävelemistä lenkkeilystä enää tänä päivänä?Mä en käytä hametta lenkillä.
Nyt oli puhe lenkkeilystä. Tarkkuutta! Ei hameiden kanssa kävelystä ja pikkuhousujen esittelystä.No anteeks...tarkoitin sanua että jos meen ihan vaan kävelylle niin saatan vetästä päälle hamosen, lyhyen tai pitkän...liehuvan tai kireämmän..joskus jopa mekkosen...lenkille aina verkkarit
Nöyrimmät anteeksipyyntöniNyt oli puhe lenkkeilystä. Tarkkuutta! Ei hameiden kanssa kävelystä ja pikkuhousujen esittelystä.
Mie käytän onneksi aina housuja lenkkeillessä Kaupungilla jos kävelen voi olla hame tai mekko päälläEi välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti
Mä en varmuudeksi lenkkeile koskaan.Mie käytän onneksi aina housuja lenkkeillessä
Niin minäkinMie käytän onneksi aina housuja lenkkeillessä
En erota. Mä kävelen aina niin nopeasti että hiki tulee. Metsässä kävelen hitaasti.No emmäkään lenkillä *mutisee* Eiks jengi erota kävelemistä lenkkeilystä enää tänä päivänä?
Kyllä mä kävelyllä kävelen hitaamminkin, kuuntelen luonnonääniä...laulelen ja kompastelen kun kattelen puita ja etin lintuja mitkä siellä tsirppi tsörpöttää just sillä hetkelläEn erota. Mä kävelen aina niin nopeasti että hiki tulee. Metsässä kävelen hitaasti.
Mä en harrasta hupikävelyjä.Kyllä mä kävelyllä kävelen hitaamminkin, kuuntelen luonnonääniä...laulelen ja kompastelen kun kattelen puita ja etin lintuja mitkä siellä tsirppi tsörpöttää just sillä hetkellä
Lenkillä otan sitten kunnon spurtteja niin että hiki nousee pintaan ja suonet sykkii
Minä kyllä ja onhan lenkkeilykin hauskaa kun saa haastaa itsensä aina uuestaanMä en harrasta hupikävelyjä.
Mitä sä yleensä harrastat?Mä en harrasta hupikävelyjä.
Se on minun asia. Privana saatan kertoa. En ketjussa.Mitä sä yleensä harrastat?