vierailija
Voi sitä maustaa vaikka rommilla tai kahviliköörilläKossu on viinoista yksi pahimman makuisin....
Voi sitä maustaa vaikka rommilla tai kahviliköörilläKossu on viinoista yksi pahimman makuisin....
@Softy
Kuule, onko Sulla ihme kiireitä tai menoja?
Jos ei, niin voisitko ajatella, että alkaisit mulle tyttöystäväksi?
Nö höh*halaa varovasti*..Vittu, miten taas juilii lonkkaa ja kinttua.
Joku kun vielä keksisi mikä niitäkin riepoo. Ei oo vanhaksi pyyntöä!
No yyyh..eikait sitä ny raakana*puistattaa ajatelmakin...Kossu on viinoista yksi pahimman makuisin....
Mitä esivalmisteluja pitäis tehdä
Ei sitä ny tuosta vaan aleta..
Ensin pitää tutustua paremmin.Mitä esivalmisteluja pitäis tehdä
Olen aika kokematon näissä asioissa.
Ai hitto! Batteryyn en koske ikinäkoskaanmilloinkaan pitkällä tikullakaan...Aikoinaan joutui siihen koskemaan jos meinas mukamas jaksaa töitä painaa mutta mulla meni koko kroppanen ja pääkkönen ihan surrrrpörr- sekaisin ja siitä toipuessa*huokaan*....Kossu battery
Lapsille se ei ole hyväksi. Mulle ei tuu mitään. Juon harvoin sitä.Ai hitto! Batteryyn en koske ikinäkoskaanmilloinkaan pitkällä tikullakaan...Aikoinaan joutui siihen koskemaan jos meinas mukamas jaksaa töitä painaa mutta mulla meni koko kroppanen ja pääkkönen ihan surrrrpörr- sekaisin ja siitä toipuessa*huokaan*....
Ipanoille, varsinkin esikoiselle, oon sanonu että kiertävät moiset eeässät sun mut ihan hiien kaukaa...noi kun on nuorten parissa turhankin kovassa käytössä
Kyllähän Sinä minut jo tunnet ja minäkin tiedän Sinusta monta asiaa.Ensin pitää tutustua paremmin.
Entä irl?Kyllähän Sinä minut jo tunnet ja minäkin tiedän Sinusta monta asiaa.
Eikö se riitä? Mitä muuta pitäis tietää?
..mut mä oonki tämmönen herkkis...Lapsille se ei ole hyväksi. Mulle ei tuu mitään. Juon harvoin sitä.
Toiset ei kestä...mut mä oonki tämmönen herkkis...
Krut se siellä!Kyllä minä ainakin varmuuden vuoksi ottaisin ainaki varttilitran.
Mikä irl on?Entä irl?
Ei kannata kun tulee sitten sotkuinen palstaero.Mikä irl on?
Kossu on viinoista yksi pahimman makuisin....
Ei tu, jos se minusta on kiinni.Ei kannata kun tulee sitten sotkuinen palstaero.
In real life.Mikä irl on?
Mikä se semmonen on?Mulla on vatsasuojalääke.
Pah. Luuletko että puhun siitä täällä? Mä olen jättänyt kertomatta monia juttuja täällä.Ei kannata kun tulee sitten sotkuinen palstaero.
Sitä myrkkyä ei voi maustaa yhtään millään kun se maistuu niin pahalle Sitä paitsi kahviliköörin oma maku menis täysin pilalle jos siihen lykkii kossuaVoi sitä maustaa vaikka rommilla tai kahviliköörillä