The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mulla ei ole pukeutumishuonetta. Vaatehuone on aika pieni ja siellä on vain hyllyjä. Tarvitseeko jotkut siihen opastusta? :D
No saahan ne hyllyt pois ja tilalle sellainen rullilla varustettu vaatetanko hengareille? Meillä laitettiin vanhoja sovella- hyllyköitä ikkunoiden eteen, niin saa ulos meneviä kasveja ja taimilaatikot kätevästi valoon:)
Oisit vaan heti sanonut, et löydät paremmin tarvitsemasi sieltä. Annoit ihan väärän kuvan sun *tilanteesta*. Ajastahan sulla ei kuitenkaan ole puutetta:whistle:.

Opastusta? Ei meidän vanhemmat koskaan ole saaneet opastusta sellaiseen ja varmasti olisivat tarvinneet. Miehet eivät ole oppineet edes omia vaatteita pesemään kauan sitten - kuten eivät ole ottaneet kenkiäkään pois jalasta sisälle tullessaan. Eipä tuosta kamalan kauan olekaan... Tiesitkö, että omat vaatehengarit on nimikoitu ennenvanhaan o_O
 
Softy
No saahan ne hyllyt pois ja tilalle sellainen rullilla varustettu vaatetanko hengareille? Meillä laitettiin vanhoja sovella- hyllyköitä ikkunoiden eteen, niin saa ulos meneviä kasveja ja taimilaatikot kätevästi valoon:)
Oisit vaan heti sanonut, et löydät paremmin tarvitsemasi sieltä. Annoit ihan väärän kuvan sun *tilanteesta*. Ajastahan sulla ei kuitenkaan ole puutetta:whistle:.

Opastusta? Ei meidän vanhemmat koskaan ole saaneet opastusta sellaiseen ja varmasti olisivat tarvinneet. Miehet eivät ole oppineet edes omia vaatteita pesemään kauan sitten - kuten eivät ole ottaneet kenkiäkään pois jalasta sisälle tullessaan. Eipä tuosta kamalan kauan olekaan... Tiesitkö, että omat vaatehengarit on nimikoitu ennenvanhaan o_O
Tää on vuokrakämppä. En voi noin vaan hävittää hyllyjä. Eikä mun tarvitse. Vaatteet pysyvät hyllyllä ja niitä on paljon.
 
Heiiii! Se on kuules nyt peeeeeerjantaaaiiiii(y)*ketkuttelee ja vetkuttelee intona*!!
Ja heeeiiii!! Sehän pukkaatyrkkää viikonloppuakin!!Jeeee(y):)!!


Otetaankos pikkuhömpsyllinen kahvia:coffee:? Jotta ei sitten ollenkaan ois tasottumista tilauksessa:oops:...pikkasen jäi piikasiksi viime yön unoset:barefoot:....
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Ai ni! Mä olin aamulla maanantaissa:D! Ehdin jo töissäkin pulista että hitto ko meni äkäseen viikonloppu....onneksi tuli korjausta kehiin nopeesti:ROFLMAO:

Kyllä niillä armasrakkahilla työkamuilla olis sangen tylsää ilman mua:rolleyes::oops::D....
 
Siivonnu & järjestelly :oops: syksy/ talvipaidat ja housut toiseen kaappiin & kesähepeneitä eteen tyrkylle :D
Eeeei saa olla nuin aktiivisen ahkera :cautious:...kun mulla on homma ihan puolivälissä vasta:barefoot:...tai oikeemmin ihan levällään:notworthy:
Parit koneelliset oon vasta ehtiny talvisia pesemään mutta se on kuin pieru Saharassa tässä shöyssä:D..

No, onhan tässä tätä aikaa:rolleyes:...
 
No katos kummaa, tulikin tilannetta oikealta ja vasemmalta joten se on...huiskutihuiskuti:)*vilkuttaa*

Kais - puis sieltä kaapista, joku tolokku siihenkin hommaan...sentäs perjantai eli vaihdetta vapaalle sielläkin, senkin hanipöö :)


Mutta nyt käy komentoa eli moikat :)
 
No katos kummaa, tulikin tilannetta oikealta ja vasemmalta joten se on...huiskutihuiskuti:)*vilkuttaa*

Kais - puis sieltä kaapista, joku tolokku siihenkin hommaan...sentäs perjantai eli vaihdetta vapaalle sielläkin, senkin hanipöö :)


Mutta nyt käy komentoa eli moikat :)
Mie tulin kaapista ulos :rolleyes::D pariksi tunniksi :D
Moikkelis ( huiskutta )
 
Softy
Kipaise kaupasta nippu hengareita, toinenkin. Tällaisia. Kaappi pysyy järjestyksessä, kun siellä on ainoastaan samanlaisia hengareita vierekkäin:)
Nuo ovat niin kapeita ja suoria, etteivät vie tilaa - oli ne missä tahansa. Jos sulla ei ole tankoa siellä, osta irtonainen rullilla oleva, jonka kannat aluksi muualle. Ne ei paljon maksa. Tai jos on pelkkää seinää, naputtele yksittäisiä taulukoukkuja ja ripustele pitkin seiniä :cool:
Muista, että ne pölyttyvät makkarissa, joten ei semmosia...;)

Mulla vaan olis kiinnostanut, miten sun äiti halusi niiden olevan:X3:
Ennenvanhaan ei kaikilla ihmisillä ole ollut omia vaatekaappeja ja puuhengaritkin on jopa nimikoitu:LOL:
Voi vittu. Mulla on vaatehuone jossa on hyllyjä. Siellä on myös lakanat ja pyyhkeet. Ei ole vaatekaappia, usko jo. Yksi tanko ei riitä mun vaatemäärälle. :LOL:
Pojan huoneessa on vaatekaappi jossa on tanko. Se on täynnä mun vaatteita. Pojan vaatteet ovat toisessa kaapissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Tää on vuokrakämppä. En voi noin vaan hävittää hyllyjä. Eikä mun tarvitse. Vaatteet pysyvät hyllyllä ja niitä on paljon.
En kyllä mistään hävittämisestä ole puhunut. Ne voi nostaa pystyyn seinää vasten muualle. Kai niissä on sellaiset kannattimet? Nehän voi asetelle ylös tiheämpään, niin alapuolelle tulee hyvää tilaa hengarikärrylle:)
Sun poika varmaan tykkää tästä - suurta muotia nuorten keskuudessa kuulemma ;)
 
Softy
En kyllä mistään hävittämisestä ole puhunut. Ne voi nostaa pystyyn seinää vasten muualle. Kai niissä on sellaiset kannattimet? Nehän voi asetelle ylös tiheämpään, niin alapuolelle tulee hyvää tilaa hengarikärrylle:)

Sun poika varmaan tykkää tästä - suurta muotia nuorten keskuudessa kuulemma ;)
Hyllyjä on katon rajasta lattiaan asti. Hyllyt ovat täynnä. Ei niitä voi ottaa pois tai siirtää. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä