Softy
Eipäs, lihpullia huomenna.Lihapullejapas
Eipäs, lihpullia huomenna.Lihapullejapas
OMG, oon aina halunnut Narniaan Lapsen huoneessa on irrallinen, tuplaovellinen vaatekaappi. Lähden sinne, heippaEhkä sieltä pääsee myös Narniaan? Kannattaa nyt etsiä se vaatehuone pikimmiten
Mä tuun mukaan.OMG, oon aina halunnut Narniaan Lapsen huoneessa on irrallinen, tuplaovellinen vaatekaappi. Lähden sinne, heippa
No kato, niinpäs teinkinOk, lihapullia myös huomenna. Voitit
Pääsee jos syöt tänään lihapullia etkä nakkejaOlen nyt täällä vaatekaapissa. Täällä on pimeää ja ahdasta. Pääseekö täältä enää pois?
No kato, niinpäs teinkin
On kai kun minäkin olen kaapissa.Olen nyt täällä vaatekaapissa. Täällä on pimeää ja ahdasta. Pääseekö täältä enää pois?
*koputtaa napakasti kaapin takaseinää*Nyt ollaan Softyn kanssa molemmat täällä vaatekaapissa ja etsitään ovea Narniaan. Tuokaa meille lihapullia, niin ukset aukeavat.
Höpsis neitokainen..Itikka, mun makuuhuoneessa on itikka Suatana talvi piti oleman ja öttiäiset haudan levossa mutta tuossa se vaan lentää ja inisee
Pelkillä lihapullillako?Nyt ollaan Softyn kanssa molemmat täällä vaatekaapissa ja etsitään ovea Narniaan. Tuokaa meille lihapullia, niin ukset aukeavat.
Ne huojas meitit tänne. Huokaus*koputtaa napakasti kaapin takaseinää*
Ei tapahdu mitään.
Nakki on hyvää.Softylla on vaan nakit ja narniat tänään mielessä...onneks mulla on muutakin mielessä tänään...eiku ei mitään sittenkään, jatkakaa
lihapullat parempiaNakki on hyvää.
Molemmat ovat hyviä.lihapullat parempia