Kyl me tiietään, ei kaikkee tartte kertoo.Ny meen Softyn peiton alle
No mä en jaksanu niitä lukea niin laitoin Rättiksen taannoin ignoorauslistalle toistaiseksi.Miksi rätti on tullut pilaamaan ketjun olemattomilla naimis jutuillaan? Kertokoon se joka oikeasti tykkää lukea rätin seksijuttuja,oikeasti ja rehellisesti? Uskaltaako kukaan myöntää että ei pidä?
Vasen käsi tänään? Et tuntuu vieraalta? Istuitko sen päällä ensin että meni tunto ensin?Sviitti on kallis ja alan juuri naida, noh, ei kakkoseen tänään
Hyvät yöt ja kauniit unet
Miksi rätti on tullut pilaamaan ketjun olemattomilla naimis jutuillaan? Kertokoon se joka oikeasti tykkää lukea rätin seksijuttuja,oikeasti ja rehellisesti? Uskaltaako kukaan myöntää että ei pidä?
Ei mua haittaa sinänsä että Rättis täällä on mutta joo, kyllähän niitä seksijuttuja ilmankin pärjäis täälläMiksi rätti on tullut pilaamaan ketjun olemattomilla naimis jutuillaan? Kertokoon se joka oikeasti tykkää lukea rätin seksijuttuja,oikeasti ja rehellisesti? Uskaltaako kukaan myöntää että ei pidä?
Laita enemmän ruokajuttuja vaikken mä sun ruoistakaan kyllä aina niin välitäEi oo olemattomia ja naimisjuttu on yhdyssana ja hyvät yöt ja kauniit unet, lupaan heti tästä hetkestä ryhdistäytyä ja olla kiltimmin.
Sinä siis manasit perkeleen esille
Tsemppiä päiväänHuomenta,hereillä ollaan. Puol viiteen nukuin hyvin,sen jälkeen torkuin puol kuuteen.
Sitten vaan ootellaan taksia ja sairaalaan menoa.
Kivaa päivää sinne.
KiitosTsemppiä päivään
TsemppiäHööh, puol tuntii ja sit lähen liikkeelle
No mä en jaksanu niitä lukea niin laitoin Rättiksen taannoin ignoorauslistalle toistaiseksi.
Ei mua haittaa sinänsä että Rättis täällä on mutta joo, kyllähän niitä seksijuttuja ilmankin pärjäis täällä
Pukkas viinan tuskan.
Tästäköhän se taas alakaa, voi sulen paska.