• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Miksi rätti on tullut pilaamaan ketjun olemattomilla naimis jutuillaan? Kertokoon se joka oikeasti tykkää lukea rätin seksijuttuja,oikeasti ja rehellisesti? Uskaltaako kukaan myöntää että ei pidä?
 
Ei oo olemattomia ja naimisjuttu on yhdyssana ja hyvät yöt ja kauniit unet, lupaan heti tästä hetkestä ryhdistäytyä ja olla kiltimmin.

Miksi rätti on tullut pilaamaan ketjun olemattomilla naimis jutuillaan? Kertokoon se joka oikeasti tykkää lukea rätin seksijuttuja,oikeasti ja rehellisesti? Uskaltaako kukaan myöntää että ei pidä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Miksi rätti on tullut pilaamaan ketjun olemattomilla naimis jutuillaan? Kertokoon se joka oikeasti tykkää lukea rätin seksijuttuja,oikeasti ja rehellisesti? Uskaltaako kukaan myöntää että ei pidä?
Ei mua haittaa sinänsä että Rättis täällä on mutta joo, kyllähän niitä seksijuttuja ilmankin pärjäis täällä:oops:
 
vierailija
Echo ei käy täällä usein, mutta jos voisin ottaa hänet tähän esimerkiksi.
Echo porsastelee aloituksessaan ja vastauksissaan ja ne ovat hänen mielestä ihan Ok.
Kun joku toinen kirjoittaa samalla tavalla se on kuoleman synti.

Samalla tavalla monet mustat ja harmaat tekevät samoin täällä.
Oma rike tai pahateko on ihan mitätön ja huomaamaton, mutta ei jonkun toisen
Meissä kaikissa on korjaamisen varaa, ei yksin Mr Rätissä.
Minä tietysti olen poikkeus, minussa on kaikki hyvin ja oikein.

Reg, Algoma.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä