The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :wave: Taas näin jotain ihan ihme unia.. Mistä niitä oikeen tulee? :D

Päätä särkee ja niskat on jumissa :/ Yks haittavaikutus noista lääkkeistä on mulle tullu, ei mikään paha kyllä, mut aamupahoinvointi, ihan ku olis raskaana, kestää aamusti sen tunnin pari, eikä tuu päivän aikana enää uudestaan :D

:hug: Famille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28170329:
Huomenta :wave: Taas näin jotain ihan ihme unia.. Mistä niitä oikeen tulee? :D

Päätä särkee ja niskat on jumissa :/ Yks haittavaikutus noista lääkkeistä on mulle tullu, ei mikään paha kyllä, mut aamupahoinvointi, ihan ku olis raskaana, kestää aamusti sen tunnin pari, eikä tuu päivän aikana enää uudestaan :D

:hug: Famille..
kiitos :)

tyhmä haittavaikutus mutta onneksi menee ohi :)

ei tuo eka kerta ole kun mies kuorsaa ja häiritsee unta :D
potkin sitten yleensä jalkaan tai tökin kylkeen :D että vaihtaisi asentoa ja nytkin tuo tepsi mutta sitten taas heräsin jonkin ajan kuluttua kun taas kuorsasi

enkä meinannut sitten aina saada heti unta

kohta töihin lähteminen edessä, pakkasta aamulla -20, nyt -16

ja mukavaa titi-nalle konserttia :)
 
kiitos :)

tyhmä haittavaikutus mutta onneksi menee ohi :)

ei tuo eka kerta ole kun mies kuorsaa ja häiritsee unta :D
potkin sitten yleensä jalkaan tai tökin kylkeen :D että vaihtaisi asentoa ja nytkin tuo tepsi mutta sitten taas heräsin jonkin ajan kuluttua kun taas kuorsasi

enkä meinannut sitten aina saada heti unta

kohta töihin lähteminen edessä, pakkasta aamulla -20, nyt -16

ja mukavaa titi-nalle konserttia :)
No tyhmä joo, mutta ehkä helpoimmasta päästä, jos miettii, että voi aiheuttaa unettomuutta yms. niin tuo on aika kivuton, kun kestää tosiaan pienen hetken. Tietty voihan se olla myös verensokerien alhasuutta, kun ilmenee aamusin, ennenkuin on syönyt ja juonut mitään, kun nikotiinihan vaikuttaa nälän tunteeseen yms.

Meilläkin tuo välillä kuorsaa ja potkin ja tökin sitä :D

Mukavaa työpäivää :kiss:

Royal Republic - Underwear - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta kaikille!

Onpa taas...

Jotain uniakin näin,exästä. Muista nyt tarkkaan mitä siinä oli mutta ilmeisesti jotain vauvajuttuja...Miks mä siitäkin nyt unta näin kun erottu ajat sitte.

Pitäisi viikonlopun aikana käydä synttärilahja ostoksilla mutta kun ei keksi mitään.
 
IhanaValo
:wave: Ekaa kertaa tänään pääsee koneelle..perkuleen pennut (lapset siis! :) )
Nukuinkin niin oudosti, sängyssä oli porukkaa vähän liikaakin ja kättä ja varvasta tuli koko ajan niskaan..lapsia syytän tästäkin.:D
Heräilin eka kerran joskus vaille 3, oli mies jo selvinny kotiin ja kuorsas lastenhuoneessa. Lopullisesti sit taisin herätä joskus 9 pintaan..:snotty: Tosin loppuajan nukkuminen oli aikas pinnallista vaan kun lapset oli jo hereillä ja möykkäsivät tietsikalla.
 
Päivää! Onko täällä ketään?

Itse olen käynyt asioilla,syömässä ja etsimässä lahjaa mutta en löytänyt mitään.Itelleni ostin maton. Pessyt pyykkiä ja vähän järjestellyt paikkoja. Nyt tuli sitten olo että mitäs sitten tekis...
 
Mää viime yönä unissaan seikkailin australiassa susilauman kans. Se oli aika jännittävä uni, viholliset ajoi takaa.


Tänään olen viettänyt lapsiperhepäivää väitöstilaisuudessa, ruokapaikassa ja vielä kahvilassa. Mukava päivä oli, vaikka jossain kohti tuli väsy ja itkupotku. Onneks ei mulle sentään :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä