Liskomieskin menee nukkumaan, öitä ! :kiss:Katos liskomies :kiss: Mää oon vaik pitäis mennä nukkumaan, hu ohjelmassa väitöstilaisuuden seuraamista&lapsenlikkuuta.
Ja hyvää likottelua !
Liskomieskin menee nukkumaan, öitä ! :kiss:Katos liskomies :kiss: Mää oon vaik pitäis mennä nukkumaan, hu ohjelmassa väitöstilaisuuden seuraamista&lapsenlikkuuta.
ei kannata ennen nukkumaanmenoa laskuja availlaLaskujen availua ennen nukkumaanmenoa... Onko täällä enää ketään?
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28170329:Huomenta :wave: Taas näin jotain ihan ihme unia.. Mistä niitä oikeen tulee?
Päätä särkee ja niskat on jumissa :/ Yks haittavaikutus noista lääkkeistä on mulle tullu, ei mikään paha kyllä, mut aamupahoinvointi, ihan ku olis raskaana, kestää aamusti sen tunnin pari, eikä tuu päivän aikana enää uudestaan
:hug: Famille..
No tyhmä joo, mutta ehkä helpoimmasta päästä, jos miettii, että voi aiheuttaa unettomuutta yms. niin tuo on aika kivuton, kun kestää tosiaan pienen hetken. Tietty voihan se olla myös verensokerien alhasuutta, kun ilmenee aamusin, ennenkuin on syönyt ja juonut mitään, kun nikotiinihan vaikuttaa nälän tunteeseen yms.kiitos
tyhmä haittavaikutus mutta onneksi menee ohi
ei tuo eka kerta ole kun mies kuorsaa ja häiritsee unta
potkin sitten yleensä jalkaan tai tökin kylkeen että vaihtaisi asentoa ja nytkin tuo tepsi mutta sitten taas heräsin jonkin ajan kuluttua kun taas kuorsasi
enkä meinannut sitten aina saada heti unta
kohta töihin lähteminen edessä, pakkasta aamulla -20, nyt -16
ja mukavaa titi-nalle konserttia
En ihmettele. Onhan tauski komea miestääl on muutkin nähny vissiin outoja unia, niin näin minäkin enkä yhtään tajua miksi tollasta näin. mul oli jotain vipinää tauskin kanssa :x voi yrjö...
no ei mun makuun oikein kehtaskin tulla mun uniinEn ihmettele. Onhan tauski komea mies
mä taas näin joku aika sitten K18-unen ketjumiitistä...no ei mun makuun oikein kehtaskin tulla mun uniin
Tauski vaa tulee naisten uniin lupia pyytämättä Ehkä teillä on ensi yönäkin jotain pientä hauskaano ei mun makuun oikein kehtaskin tulla mun uniin
kerro lisäämä taas näin joku aika sitten K18-unen ketjumiitistä...
Mieluummin jonkun muun kanssa, Dwayne johnson saa koska vaan tulla mun uniin mut ei se tuuTauski vaa tulee naisten uniin lupia pyytämättä Ehkä teillä on ensi yönäkin jotain pientä hauskaa
en halua ikuista banniakerro lisää
Yven halua ikuista bannia
eikai se vaan ollut mitään hc-laatua:O?!mä taas näin joku aika sitten K18-unen ketjumiitistä...
ei nyt sentään, ihan vaniljameininkiä vaaneikai se vaan ollut mitään hc-laatua:O?!
eipä montaakaanJoko täällä nyt on porukkaa?