ja mä meinasin sanoo et ei kannata,siel on kylmä ja sit on huomenna väsynyt. Mä en kyllä menis sellaseeen paikkaan jossa O. Uusivirta saatikka maksais siitä.no lähde ihmeessä
Mutta tietekin Aries menee jos sellanen fiilis
ja mä meinasin sanoo et ei kannata,siel on kylmä ja sit on huomenna väsynyt. Mä en kyllä menis sellaseeen paikkaan jossa O. Uusivirta saatikka maksais siitä.no lähde ihmeessä
Mulle passaa sitten vähän se vaatimattomampi paikkakin,itseasiasassa paremmin kuin hyvin
Katselin että olisi tanssit hieman rauhallisemmassa paikassa niin taidan sinne suunnata. Se uusivirta ei jotenkin kolahda paikallisessa discossa Parta ajamaan, suorat housut jalkaan ja tummanpunainen vintage-kauluspaita villaneuleen kera.no lähde ihmeessä
Mä voisin kans lähtee.....Katselin että olisi tanssit hieman rauhallisemmassa paikassa niin taidan sinne suunnata. Se uusivirta ei jotenkin kolahda paikallisessa discossa Parta ajamaan, suorat housut jalkaan ja tummanpunainen vintage-kauluspaita villaneuleen kera.
no jos muuallakin jotain niin sitten sinneKatselin että olisi tanssit hieman rauhallisemmassa paikassa niin taidan sinne suunnata. Se uusivirta ei jotenkin kolahda paikallisessa discossa Parta ajamaan, suorat housut jalkaan ja tummanpunainen vintage-kauluspaita villaneuleen kera.
Jos otan yhdenkin kaljan, en aja senttiäkään.
:flower:Jos otan yhdenkin kaljan, en aja senttiäkään.
Viimeksi tuolla tanssipaikassa kieltäydyin tanssimasta yhden humalaisen naisen kanssa, rouva sitten loukkaantui ja rupesi huutamaan että tanssimisesta kieltäytyminen on vain hänen kaltaisten upeiden naisten etu-oikeus!!
UniaMä voisin kans lähtee.....
nimittäin nukkumaan
|O
Mun tatuoija ei halunnu toteuttaa visiota, jonka sain ystävältä. Pitää kehitellä uutta
ehkä keksit jotain|O
Mun tatuoija ei halunnu toteuttaa visiota, jonka sain ystävältä. Pitää kehitellä uutta
Saat sä syksylläki jäähä jos siltä tuntuuKesäkissa....eli hyätään sitten syksyllä...No tykkään kuitenkin en tosin siitä hylkäämisestä
Ens viikolla vasta. Toivottavasti jo maanantaina.onkos pp:n hoitopaikasta selvinnyt vielä mitään?
=)Saat sä syksylläki jäähä jos siltä tuntuu
toivotaan näinEns viikolla vasta. Toivottavasti jo maanantaina.
öitä :kiss:Tuleekin sitten kiirus kun pitää men ruutikselle,TB:lle ja atm:lle ja sitten pitkäkaulalle
Mutta nyt lähden nukkumaan,väsyttää|O
Hyvää yötä pallerot :kiss:
Katos liskomies :kiss: Mää oon vaik pitäis mennä nukkumaan, hu ohjelmassa väitöstilaisuuden seuraamista&lapsenlikkuuta.Laskujen availua ennen nukkumaanmenoa... Onko täällä enää ketään?