Mut nyt mun on pakko lähtee sänkyyn, jaksan sitte huomenna heilua Titi-nallen tahtiin
Hyviä öitä :kiss:
Joo mä arvaan jo mis se huikopala tarjottaisMeillä ei valitettavasti ole tarvetta kodinhengettärelle, mutta syömään voisin viedä
Kesäkissa....eli hyätään sitten syksyllä...No tykkään kuitenkin en tosin siitä hylkäämisestäVoitaaks elämä vai voitanko mää? Tulis jo äkkiä maanantai niin selviäis viimesetkin ongelmat.
Tinku voi tulla meillekin kesäkissaks :kiss:
kauniita unia sinneAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28169453:Mut nyt mun on pakko lähtee sänkyyn, jaksan sitte huomenna heilua Titi-nallen tahtiin
tämä oli mullakin toinen käynti sielläEn oikeen ole ikea ihmisiä mua ei kyllä kovin helposti niistä ovista sisään saa.Yhen kerran olen käynyt ja silloinkin aika nopee käynti.
nuo ihan hyviä sanojaHeippatirallaa! Tänään kävi mullekin kerrankin tuuri, munkki, mäihä... Millä muulla sanalla sitä nyt vielä voi kuvata?
:wave:Heippatirallaa! Tänään kävi mullekin kerrankin tuuri, munkki, mäihä... Millä muulla sanalla sitä nyt vielä voi kuvata?
Ulos veisin syömäänJoo mä arvaan jo mis se huikopala tarjottais
Tuli poliisit vastaan, mutta ne jahtaskin jotain toista, niin ei tullutkaan noottia.:wave:
Tuliks ässäarvasta voitto vai jotain vielä parempaa? Kiva kun lykästi
olisko ollut aihetta tulla :stick:Tuli poliisit vastaan, mutta ne jahtaskin jotain toista, niin ei tullutkaan noottia.
Oisko niillä ollut sitten syytä sakottaa sua?!Tuli poliisit vastaan, mutta ne jahtaskin jotain toista, niin ei tullutkaan noottia.
Ulos veisin syömään
no lähde ihmeessäTekis mieli lähteä liikenteeseen mutta särkilläkin olavi uusivirta niin ei kauheasti nappaa..
joo, vähän oli liikaa vauhtia :ashamed:olisko ollut aihetta tulla :stick:
Vähän oli ehkä liikaa vauhtia... Mutta promilleja tai vastaavaa ei ollut.Oisko niillä ollut sitten syytä sakottaa sua?!
selvennetään nyt vielä et tykkäsin tosta et jahtas jotain toista mutta siitä en jos sillä poliisi sedällä olis ollut syytä sinuakin jahdata eli jos olit tuhma liikenteessä.
Toimii, lämppäri asennettu.mites muuten se sussun auto, joko ovet toimii vai saatko vielä mennä milloin mistäkin sisään
vai joko on sisätilalämppäri laitettu