Mä kattelen tässä samalla toisenlaisia frendejäKaton toisella korvalla noita hiihtokisoja telkasta
Mut muuten oon paikalla..tänään on ollu vähän alakuloiset olot, en oikeen tiedä ees miks.: /
Pitikin kysästä jos satut tulee linjoille että menitkö sitten tanssimaan Kiva juttu et oli onnistunut reissu. Olitko siellä rauhallisemassa paikassa vai siellä Uusivirran keikalla?Oli ihan mukavat tanssiaiset
Kiitos, ja siulle kans :hug:Nyt on mun vuoro antaa hali sinulle :hug: Saa kertoa mikä painaa jos siltä tuntuu.
Pitikin kysästä jos satut tulee linjoille että menitkö sitten tanssimaan Kiva juttu et oli onnistunut reissu. Olitko siellä rauhallisemassa paikassa vai siellä Uusivirran keikalla?
Pääsit johonki yökuntiin vai =)kävin ensin siellä rauhallisemmassa paikassa ja sitten poikkesin tuolla yökerhossa kun uusivirran keikka oli ohitte. Justiin tulin ja kotiuduin, kaipa se sitten oli jokseenkin onnistunut reissu.
Sanoin juuri tänään eräälle ihmiselle täysin samoin ja vielä sen että oli arki tai pyhä niin kaikki on samanlaista tasapaksua, että tarvittis jotain ...Kiitos, ja siulle kans :hug:
Tuntuu vaan etten saa mitään aikaseks, niin kotona ihan pikkujuttujakaan kuin sit elämässä yleensä...kaikki vaan junnaa paikoillaan.
Mietin tuossa asioita joita olisin halunnu tehdä/opetella vaan en vaan saa aikaseks/pysty. Tämmösiä vaan..huomenna saatan suhtautua jo eri tavalla näihinkin.
Ai jaakävin ensin siellä rauhallisemmassa paikassa ja sitten poikkesin tuolla yökerhossa kun uusivirran keikka oli ohitte. Justiin tulin ja kotiuduin, kaipa se sitten oli jokseenkin onnistunut reissu.
Näin kävi! Nyt voi myöntää että en edes lähtenyt liikenteeseen tuo asia mielessä, mutta ei sitä voi kieltäytyä jos tuttu mukava nainen pyytää yökylään.. Saa nähä miten exä reagoi jos saapi kuulla tuostaPääsit johonki yökuntiin vai =)
Utsin utsin :xmas:
No tuokin Suomen kiertäminen ois yks, tänä kesänä suunniteltiin jonnekin Jyväskylään päin suunnistaa, kahtena viime kesänä käytiin Kouvolassa..pitää vaan lasten mieleen koittaa suunnitella, kohteet jne. Huvipuistoja ja muuta semmostaSanoin juuri tänään eräälle ihmiselle täysin samoin ja vielä sen että oli arki tai pyhä niin kaikki on samanlaista tasapaksua, että tarvittis jotain ...
Jos otat yhden asian kerrallaan mitä haluaisit tehdä/opetella ja toteuttaisit sen ja sitten taas seuraavan jne. Ei kaikkea kannata yrittää kerralla toteuttaa. Itse tahtoisin kiertää esim kesäsuomea...pieni asia muttei koskaan ole tullut lähettyä kun ex oli niin huono lähtemään niin nyt kun yksin niin itse voisin toteuttaa sitä matka kerrallaan,viime kesänä aloitin ja ehkä tänä kesänä jatkuu.Ei mikään ihme juttu mutta se on sellanen mihin keskityn ja ajattelen niin on jotain mitä odottaa.No,eri asia sitten saako sitä toteutettua mutta yritän ainakin.
Eikös sitä sanota että aina se sen verran on mielessäNäin kävi! Nyt voi myöntää että en edes lähtenyt liikenteeseen tuo asia mielessä, mutta ei sitä voi kieltäytyä jos tuttu mukava nainen pyytää yökylään.. Saa nähä miten exä reagoi jos saapi kuulla tuosta
Mulla on jääny ihania lapsuusmuistoja telttailu- ja asuntovaunulomilta, eikä päästy ees huvipuistoon aina. Uusia maisemia, uimassa kun sattuu soma järvi, jätskiä ja nuotioruokaa, leikkikavereita leirintäalueilla :heart:No tuokin Suomen kiertäminen ois yks, tänä kesänä suunniteltiin jonnekin Jyväskylään päin suunnistaa, kahtena viime kesänä käytiin Kouvolassa..pitää vaan lasten mieleen koittaa suunnitella, kohteet jne. Huvipuistoja ja muuta semmosta
Ja niin, sit tulee taas se ajatus etten mie mitään opi/onnistu/pysty/kykene mihinkään kuitenkaan.: / Siitä ajatusmallista pitäis ihan ekana yrittää pois.
:hug:...onnistutpas ja kykenetpäs :kiss:! Askel kerrallaan, päämäärä ja tavoite kerrallaan. Susta on vaikka ja mihin, nainen !No tuokin Suomen kiertäminen ois yks, tänä kesänä suunniteltiin jonnekin Jyväskylään päin suunnistaa, kahtena viime kesänä käytiin Kouvolassa..pitää vaan lasten mieleen koittaa suunnitella, kohteet jne. Huvipuistoja ja muuta semmosta
Ja niin, sit tulee taas se ajatus etten mie mitään opi/onnistu/pysty/kykene mihinkään kuitenkaan.: / Siitä ajatusmallista pitäis ihan ekana yrittää pois.
pöh, me ei päästy mihkään tommoseenMulla on jääny ihania lapsuusmuistoja telttailu- ja asuntovaunulomilta, eikä päästy ees huvipuistoon aina. Uusia maisemia, uimassa kun sattuu soma järvi, jätskiä ja nuotioruokaa, leikkikavereita leirintäalueilla :heart:
Mä en ole koskaan käynyt,ei meitä viety ikinä Ähtärin eläinpuistossa sitäkin enemmän lapsena käynyt ja särkänniemessä muuten muttei koskaan huvipuistossa.Mulla on jääny ihania lapsuusmuistoja telttailu- ja asuntovaunulomilta, eikä päästy ees huvipuistoon aina. Uusia maisemia, uimassa kun sattuu soma järvi, jätskiä ja nuotioruokaa, leikkikavereita leirintäalueilla :heart:
mä tulin just :kiss: :wave:eipä montaakaan
Ruutis kulta, nää tämmöset lomat tuli vasta sun lapsuuden jälkeen, sit ku ne keksi autot ja asuntovaunut :hug:pöh, me ei päästy mihkään tommoseen
mutta joskus päästiin isän mukaan yötäyli kalaretkelle
kauanko muuten teidän erosta on?Näin kävi! Nyt voi myöntää että en edes lähtenyt liikenteeseen tuo asia mielessä, mutta ei sitä voi kieltäytyä jos tuttu mukava nainen pyytää yökylään.. Saa nähä miten exä reagoi jos saapi kuulla tuosta
aivan varmasti:hug:...onnistutpas ja kykenetpäs :kiss:! Askel kerrallaan, päämäärä ja tavoite kerrallaan. Susta on vaikka ja mihin, nainen !
Ja Jyväskylä lähiympäristöineen on nättiä seutua, varmasti riittää tarjontaa koko köörille! Meilläkin varmaan edessä kesällä jälleen asuntovaunuilua, haetaan lisää reissukokemuksia ja tuntumaa asiaan, noviiseja kun vielä olemme. Pätkä kerrallaan, Suomessa itsessään riittää ihan älyttömästi katseltavaa ja ihmeteltävää .
Ruutis kulta, nää tämmöset lomat tuli vasta sun lapsuuden jälkeen, sit ku ne keksi autot ja asuntovaunut :hug:
hyi sun kanssasRuutis kulta, nää tämmöset lomat tuli vasta sun lapsuuden jälkeen, sit ku ne keksi autot ja asuntovaunut :hug:
hyi sun kanssas
ruutis nyt niin vanha sentään ole
tääl on muutkin nähny vissiin outoja unia, niin näin minäkin enkä yhtään tajua miksi tollasta näin. mul oli jotain vipinää tauskin kanssa :x voi yrjö...
ai jaa :x Tauski sekoili housut kintuissa lavalla - katso video! | Viihde | Iltalehti.fiEn ihmettele. Onhan tauski komea mies