kahvikirahvi
Ja se on ilmeisesti kaivellu mun rahapussia ja pistäny kaikki mun kolikot hyvään talteen En muista tuhlanneenikaan niitä mihinkään.
Ja se on ilmeisesti kaivellu mun rahapussia ja pistäny kaikki mun kolikot hyvään talteen En muista tuhlanneenikaan niitä mihinkään.
älä päätä leikkauta, mieluummin hiuksiaMitäs meinaatte, menisinkö tänään ennen töitä nonstop parturiin ja leikkauttaisin pääni
Jos tirvaset sitä pakkasta kuonoon ni auttaisiko sejos nuo pakkaset ei kohta löysää niin mä vaadin uutta talvilomaa lauhemmilla keleilä
prkl
pitänee kokkeillaJos tirvaset sitä pakkasta kuonoon ni auttaisiko se
Mä voisin tulla teille syömääntinkulle :hali:
meille tulee tänään appivanhemmat kylään että semmonen päivä tällä kertaa
jos värkkäis niille hirvikäristyksen
kuuden aikaan käristyksen pitäis olla valmisAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28151229:Mä voisin tulla teille syömään
tekase säkin käristys, seon hyvveäUimassa käyty, oli hauskaa vaikka paljon porukkaa. Ja sit tultiin kotiin ruuanlaittoon..
Keksikääs miullekin millaiset hiusket leikkuuttaisin, no ei oo pakko mut jos on joutoaikaa kellä
Mitähän tässä keksis ruokaa ootellessa..
On hyvää mut tarttis ensin ostaa tarvikkeet siihen, pitääkin laittaa listaantekase säkin käristys, seon hyvveä
pakastimessa pitäis aina olla semmonen lihapalanen mistä saa raapastua tarpeen tullen käristyksenOn hyvää mut tarttis ensin ostaa tarvikkeet siihen, pitääkin laittaa listaan
tsemppiä tupakkilakkoon, kokemuksesta tiiän että on luja paikkaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28151404:Heippatirallaa
Kaupassa käyty ja lapset haettu hoidosta ja kohta pitäis suunnata laittaan ruokaa. Jauhelihakastiketta ja spaghettia tänään meillä
Nii ja ainoastaan 2 tupakkaa tänään polttanut. Pyrinkin siihen, ettei enempää menis tänää.. Oon syöny supersalmiakkia sitte pahimpaan tuskaan
kiitos ruutis:heart:tinkulle :hali:
meille tulee tänään appivanhemmat kylään että semmonen päivä tällä kertaa
jos värkkäis niille hirvikäristyksen
Tänkstsemppiä tupakkilakkoon, kokemuksesta tiiän että on luja paikka
Metis tais eilen toivoa ruoaksi spaghettia ja lihapullia, niin siitä tuli mieleen tuo, etten ookkaan tehny pitkiin aikoihin spaghettia. Siispä meillä syödään tänään tota ja huomiseksi keitän perunoita kastikkeen kanssa, ku tein sitä reilummin, jotta riittääVoi kun mulla on kauhee nälkä, en oo syönyt sitten perjantain aamupäivän jälkeen oikeestaan mitään kunnollista ruokaa,ei vaan mene alas. Ruutiksen ja atm:n ruuat kuulostaa hyviltä
Eikai tässä nyt ihan hetkessä mihinkään kuihdu,voimiahan se vaan pikkusen vie kun ei saa energiaa mutta ei sitä väkisin pysty syömään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28151714:Metis tais eilen toivoa ruoaksi spaghettia ja lihapullia, niin siitä tuli mieleen tuo, etten ookkaan tehny pitkiin aikoihin spaghettia. Siispä meillä syödään tänään tota ja huomiseksi keitän perunoita kastikkeen kanssa, ku tein sitä reilummin, jotta riittää
Koita sääki syödä jottai, ettet ihan kuihdu pois. Tosin mä oon kyllä toisinaan vähän samanlainen, ettei mikää maistu, eikä tee mieli syödä mitään..
No ei väkisin kyllä pystykään syömään. Mut eiköhän se siitä helppaa sen verran, että saat edes jotain syödyksi :hug:Eikai tässä nyt ihan hetkessä mihinkään kuihdu,voimiahan se vaan pikkusen vie kun ei saa energiaa mutta ei sitä väkisin pysty syömään.