kahvikirahvi
Täällä on vaan tittidiu ja diudiu :heart:
Mää vaan mietin että kuka on LennuJa mua ketuttaa tuo hemmetin multi tabs mainos tossa oikeella:kieh:
O_OIllalla se pahempi himo iskee.
Äsken kävin lenkin aikana pikaisilla ja nyt en enää tänään nussi ollenkaan, täytyy aloittaa oikeasti siveytyminen kunnolla!
Olen lähestynyt häntä tänään ja kuten aiemmin olen kirjoittanut roikkumaan en ala. Pallo on nyt hänellä,en ala tehdä itsestäni pelleä.Tinkuliinina ottaisin yhteyttä tähän salaperäiseen mieheen. Luultavasti hän ajattelee, että Tinkuliini ei tahdo kuulla hänestä enää. Kyllä kai hänelläkin on outoa, kun Tinkuliini ei ole enää hänen elämässään ja varmaan mielellään vielä vaihtaisi kuulumisia jne.
mukavia lukuhetkiä:wave:Nyt pitää poistua vähän tenttikirjan pariin :wave:
Hienoa, toivottavasti hän vastaa/on vastannut.Olen lähestynyt häntä tänään ja kuten aiemmin olen kirjoittanut roikkumaan en ala. Pallo on nyt hänellä,en ala tehdä itsestäni pelleä.
se jää nähtäväksi.Hienoa, toivottavasti hän vastaa/on vastannut.
ei noin voi sanoa ja ajatella :hug:Ei tässä enää jaksa muuta uskoa,surullista mutta totta.
-autoja (tai niiden akkuja)- tupakkalakkoilua
- karkkia
- masentuneisuutta
- unien näköä
- minä olen PSYKO
Ei tuu muuta mieleen.
oikeesti?Mä oon ollu vaihdokki, mut asia selvisi aika pian
Mitä miehesi oli mieltä unestasi?Mää näin kerran unta et harrastin seksiä mp.n parhaan ystävän kanssa, se tuli kotiin kesken kaiken ja me vaan äkkiä keksittiin joku selitys ettei se olis tajunnu
:flower:Olen lähestynyt häntä tänään ja kuten aiemmin olen kirjoittanut roikkumaan en ala. Pallo on nyt hänellä,en ala tehdä itsestäni pelleä.
Tässä on jo sinkkuiltu sen verta kauan että rupee toi usko jo hiipumaan ja ikää tulee joka päivä lisää. Oon ainoa sinkku lähipiirissäni,se jos mikä masentaa,rupeen olee aika ulkopuolinen kaikesta pikkuhiljaa.ei noin voi sanoa ja ajatella :hug:
vie lopunkin ilon elämästä
jos musta tulee joskus ex niin en mä ainakaan noin ajattele vaikka ikää on jonkin verran (ei sentään vielä liikaa ) ja lapsiakin
hankaloittaa voi uuden löytymistä ja parisuhdetta mutta en siltikään ajattelisi että jään vanhaksipiiaksi
Jos rehelline olen niin en usko että siitä oli mitään hyötyä mutta olenpahan nyt kaikkeni yrittänyt ja eipä jää sitten itseäni vaivaamaan että mitä jos...:flower:
kyllä mäkin olisin sun tapauksessa varmaan yhteyttä ottanut
tai siis vaikea sanoa kun ei tiedä koko juttua mutta kirjoituksiesi perusteella
Se nauro ja kysyi himoitsenko sen kaveria salaa.Mitä miehesi oli mieltä unestasi?
juuri noinJos rehelline olen niin en usko että siitä oli mitään hyötyä mutta olenpahan nyt kaikkeni yrittänyt ja eipä jää sitten itseäni vaivaamaan että mitä jos...
ei se löytäminen ole iästä kiinniTässä on jo sinkkuiltu sen verta kauan että rupee toi usko jo hiipumaan ja ikää tulee joka päivä lisää. Oon ainoa sinkku lähipiirissäni,se jos mikä masentaa,rupeen olee aika ulkopuolinen kaikesta pikkuhiljaa.
Oikeesti. Huomattiin sairaalassa muutaman tunnin jäläkeen.oikeesti?
huomattiinko tuo jo sairaalassa?