The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mielipiteeni
Tinkuliinina ottaisin yhteyttä tähän salaperäiseen mieheen. Luultavasti hän ajattelee, että Tinkuliini ei tahdo kuulla hänestä enää. Kyllä kai hänelläkin on outoa, kun Tinkuliini ei ole enää hänen elämässään ja varmaan mielellään vielä vaihtaisi kuulumisia jne.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Tinkuliinina ottaisin yhteyttä tähän salaperäiseen mieheen. Luultavasti hän ajattelee, että Tinkuliini ei tahdo kuulla hänestä enää. Kyllä kai hänelläkin on outoa, kun Tinkuliini ei ole enää hänen elämässään ja varmaan mielellään vielä vaihtaisi kuulumisia jne.
Olen lähestynyt häntä tänään ja kuten aiemmin olen kirjoittanut roikkumaan en ala. Pallo on nyt hänellä,en ala tehdä itsestäni pelleä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Mää näin kerran unta et harrastin seksiä mp.n parhaan ystävän kanssa, se tuli kotiin kesken kaiken ja me vaan äkkiä keksittiin joku selitys ettei se olis tajunnu :D
 
Ei tässä enää jaksa muuta uskoa,surullista mutta totta.
ei noin voi sanoa ja ajatella :hug:
vie lopunkin ilon elämästä :)

jos musta tulee joskus ex niin en mä ainakaan noin ajattele vaikka ikää on jonkin verran (ei sentään vielä liikaa :D ) ja lapsiakin
hankaloittaa voi uuden löytymistä ja parisuhdetta mutta en siltikään ajattelisi että jään vanhaksipiiaksi :)
 
ei noin voi sanoa ja ajatella :hug:
vie lopunkin ilon elämästä :)

jos musta tulee joskus ex niin en mä ainakaan noin ajattele vaikka ikää on jonkin verran (ei sentään vielä liikaa :D ) ja lapsiakin
hankaloittaa voi uuden löytymistä ja parisuhdetta mutta en siltikään ajattelisi että jään vanhaksipiiaksi :)
Tässä on jo sinkkuiltu sen verta kauan että rupee toi usko jo hiipumaan ja ikää tulee joka päivä lisää. Oon ainoa sinkku lähipiirissäni,se jos mikä masentaa,rupeen olee aika ulkopuolinen kaikesta pikkuhiljaa.
 
"Harmi"
Pakko sanoa, että Tinkuliini tuo itsesääli ei pue ketään...

Okei, sä olit ihastunut ja et saanut parisuhdetta. Mutta kuule, et ole ainoa ihminen jolle on käynyt maailmassa niin. Nyt sitten olet täysin varma, että et koskaan enää ihastu ja olet ikuinen vanhapiika. Voi kuule... Katsotaan syssymmällä uudelleen.. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä