onneksi vaihtuminen jäi niinkin lyhyeksiOikeesti. Huomattiin sairaalassa muutaman tunnin jäläkeen.
onneksi vaihtuminen jäi niinkin lyhyeksiOikeesti. Huomattiin sairaalassa muutaman tunnin jäläkeen.
jaha, mitäs nytVoihan perkele!
Kuulostaa lupaavaltaVoihan perkele!
Unohdin maksaa kiinteistöveron ja nyt se on sitten ulosotossa.jaha, mitäs nyt
Et oo tosissas. Ota ny ittees niskasta kiinni mies! Nih! Ruoskasta sietäsit saaha!!Unohdin maksaa kiinteistöveron ja nyt se on sitten ulosotossa.
voi että sun kanssas : /Unohdin maksaa kiinteistöveron ja nyt se on sitten ulosotossa.
Et oo tosissas. Ota ny ittees niskasta kiinni mies! Nih! Ruoskasta sietäsit saaha!!
Te olette NIIN vuokralla asujia molemmat.voi että sun kanssas : /
Muuta Kanadaan, taalla ei oo mikaan niin markan tai paivan paalla, kun han nyt joskus makselee ne laskut pois.Unohdin maksaa kiinteistöveron ja nyt se on sitten ulosotossa.
toi hymiö tuol perässä anteeks:ashamed:Unohdin maksaa kiinteistöveron ja nyt se on sitten ulosotossa.
:stick:Te olette NIIN vuokralla asujia molemmat.
Kiinteistövero on valtion saatava ja jos se jää maksamatta, sitä ei peritä minkään perintätoimiston kautta, vaan se menee suoraan ulosottovirastoon perintäkuluna 12 euroa ja ei tule mitään merkintää tietoihin.
V*tutti vaan, kun taas yksi rästilasku lisää.
Noooh
ihan normi työpäivä sulla sittenNoooh
Mutta nyt nukkumaan, huomenna edessä täysi 7h:n työpäivä.
Hyvää yötä allihuuppa !
taidan tehdä samanHeippa ja heippa taidan lähteä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille:kiss:
Aamu on mulle just kaikkista vaikein olla ilman tupakkaa, siks oliskin hyvä ku sais pitkitettyä tota aamua, nii se helpottaa taas eteenpäin. Nyt mä sorruin, mut ei kyl kannattanu, tuli oikeen huono-olo tosta sauhusta. Eli siis nuo lääkkeet mitä ilmeisemminkin alkaa vaikuttaan mulla jo.huomenta :kiss:
puoli tuntia olen ollut hereillä ja nyt hörpin kahvia
lapsia kävin äsken herättelemässä
hyvä alastulo
luulisi että juuri aamutupakalla sitä kävisi vaikka muuten olisi polttamatta
Tuon kuurin kesto on 12 viikkoa, tosiaan ekana viikkona voi vielä polttaa ja sitte päivinä 8-14, eli tokalla viikolla lopetetaan. Sit pitäs olla pienempi riski sortua tupakkaan, kun on ollut 10 viikkoa jo ilman lääkkeiden avulla. Ensimmäiset viikothan ne ovat kaikkein vaikeimpia.kauanko tuota lääkettä syödään?
vielä senkin jälkeenkin kun on lopettanut?
okeiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28149478:Tuon kuurin kesto on 12 viikkoa, tosiaan ekana viikkona voi vielä polttaa ja sitte päivinä 8-14, eli tokalla viikolla lopetetaan. Sit pitäs olla pienempi riski sortua tupakkaan, kun on ollut 10 viikkoa jo ilman lääkkeiden avulla. Ensimmäiset viikothan ne ovat kaikkein vaikeimpia.
Huomenta kaikille!
Kätevää et ite saa nukkua aamulla muksua pidempään, kun se on oppinu laittamaan ite muumiDVD:n päälle jos sen jättää koneeseen