The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Et oo tosissas. Ota ny ittees niskasta kiinni mies! Nih! Ruoskasta sietäsit saaha!!
voi että sun kanssas : / :D
Te olette NIIN vuokralla asujia molemmat.
Kiinteistövero on valtion saatava ja jos se jää maksamatta, sitä ei peritä minkään perintätoimiston kautta, vaan se menee suoraan ulosottovirastoon perintäkuluna 12 euroa ja ei tule mitään merkintää tietoihin. :)

V*tutti vaan, kun taas yksi rästilasku lisää.
 
Te olette NIIN vuokralla asujia molemmat.
Kiinteistövero on valtion saatava ja jos se jää maksamatta, sitä ei peritä minkään perintätoimiston kautta, vaan se menee suoraan ulosottovirastoon perintäkuluna 12 euroa ja ei tule mitään merkintää tietoihin. :)

V*tutti vaan, kun taas yksi rästilasku lisää.
:stick:

sama se mitä kautta menee mutta kun unohdit maksaa sen :D
hyvä kuitenkin ettei merkitää tule :)
 
Huomenta :kiss:

Tunti hereillä eikä yhtään tupakkaa, edistystä :D Mieli tekee, mutta periksi en anna. Yleensä noiden muksujen kanssa saa tapella aikasina aamuina, ku pitäis hoitoon lähteä, nii tiettykin nytte sit heräsivät ennen kuutta, ku olis saatu nukkua liki 8 asti.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
huomenta :kiss:

puoli tuntia olen ollut hereillä ja nyt hörpin kahvia :)
lapsia kävin äsken herättelemässä

hyvä alastulo :)
luulisi että juuri aamutupakalla sitä kävisi vaikka muuten olisi polttamatta
 
Viimeksi muokattu:
huomenta :kiss:

puoli tuntia olen ollut hereillä ja nyt hörpin kahvia :)
lapsia kävin äsken herättelemässä

hyvä alastulo :)
luulisi että juuri aamutupakalla sitä kävisi vaikka muuten olisi polttamatta
Aamu on mulle just kaikkista vaikein olla ilman tupakkaa, siks oliskin hyvä ku sais pitkitettyä tota aamua, nii se helpottaa taas eteenpäin. Nyt mä sorruin, mut ei kyl kannattanu, tuli oikeen huono-olo tosta sauhusta. Eli siis nuo lääkkeet mitä ilmeisemminkin alkaa vaikuttaan mulla jo.

Puoltoista tuntia sain kuitenkin jo venytettyä tuota polttamista. Eilen illalla sain venytettyä välin 4 tuntiin. Eli pikkuhiljaa se tästä lähtee.. :) Ihan hyvillä mielin oon näistäkin "tuloksista", koska en usko, että se onnistuu ihan sillä, että yhtäkkiä heittää vaan tupakat pois ja lopettaa siihen paikkaan.. Mun isä lopetti josku polttamisen, niin sen lopettamisprosessi kesti 3 vuotta, mutta sai viimein lopetettua..
 
kauanko tuota lääkettä syödään?
vielä senkin jälkeenkin kun on lopettanut?
Tuon kuurin kesto on 12 viikkoa, tosiaan ekana viikkona voi vielä polttaa ja sitte päivinä 8-14, eli tokalla viikolla lopetetaan. Sit pitäs olla pienempi riski sortua tupakkaan, kun on ollut 10 viikkoa jo ilman lääkkeiden avulla. Ensimmäiset viikothan ne ovat kaikkein vaikeimpia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28149478:
Tuon kuurin kesto on 12 viikkoa, tosiaan ekana viikkona voi vielä polttaa ja sitte päivinä 8-14, eli tokalla viikolla lopetetaan. Sit pitäs olla pienempi riski sortua tupakkaan, kun on ollut 10 viikkoa jo ilman lääkkeiden avulla. Ensimmäiset viikothan ne ovat kaikkein vaikeimpia.
okei :)

kuulostaa ihan kätevältä
 
IhanaValo
Huomenta!

Hyvä alastulo, kerrankos sitä sortuu mut sit taas tekee parannuksen ja jatkaa matkaa, eikös niin:) Päivä kerrallaan vähentää mut kyl se tupakointi joskus loppuu kun vaan tiukasti yrittää.

Meijän pitäis tänään mennä uimaan, mut kattoo nyt kun molemmat tytöt niiskuttaa nenäänsä ja toinen yskiikin..ja hirvee pakkanen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä