The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On tää kans ,ensin viikkotolkulla odottaa et ois loma ja sittten se loma vihdoin on siinä.Loma alkaa odottavissa tunnelmoissa ja mieli on iloinen kuin kevät aurinko ja nyt ei sitten toivoisi muuta kun et pääsis jo töihin,ei tätä omaa seuraa jaksa enää yhtään:(Onneksi huomenna pääsee taas normaaliin rytmiin vaikka se jo kolmen päivän päästä vituttaakin kun on aikaiset herätykset. Tosin sitten täytyy töissä esittää et loma meni hyvin vaikka ei se nyt ihan mennytkään.
 
IhanaValo
Uimassa käyty, oli hauskaa vaikka paljon porukkaa. Ja sit tultiin kotiin ruuanlaittoon..

Keksikääs miullekin millaiset hiusket leikkuuttaisin, no ei oo pakko mut jos on joutoaikaa kellä :)

Mitähän tässä keksis ruokaa ootellessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28151404:
Heippatirallaa :)

Kaupassa käyty ja lapset haettu hoidosta ja kohta pitäis suunnata laittaan ruokaa. Jauhelihakastiketta ja spaghettia tänään meillä :p

Nii ja ainoastaan 2 tupakkaa tänään polttanut. Pyrinkin siihen, ettei enempää menis tänää.. Oon syöny supersalmiakkia sitte pahimpaan tuskaan :D
tsemppiä tupakkilakkoon, kokemuksesta tiiän että on luja paikka
 
Voi kun mulla on kauhee nälkä, en oo syönyt sitten perjantain aamupäivän jälkeen oikeestaan mitään kunnollista ruokaa,ei vaan mene alas. Ruutiksen ja atm:n ruuat kuulostaa hyviltä:p
Metis tais eilen toivoa ruoaksi spaghettia ja lihapullia, niin siitä tuli mieleen tuo, etten ookkaan tehny pitkiin aikoihin spaghettia. Siispä meillä syödään tänään tota ja huomiseksi keitän perunoita kastikkeen kanssa, ku tein sitä reilummin, jotta riittää :p

Koita sääki syödä jottai, ettet ihan kuihdu pois. Tosin mä oon kyllä toisinaan vähän samanlainen, ettei mikää maistu, eikä tee mieli syödä mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28151714:
Metis tais eilen toivoa ruoaksi spaghettia ja lihapullia, niin siitä tuli mieleen tuo, etten ookkaan tehny pitkiin aikoihin spaghettia. Siispä meillä syödään tänään tota ja huomiseksi keitän perunoita kastikkeen kanssa, ku tein sitä reilummin, jotta riittää :p

Koita sääki syödä jottai, ettet ihan kuihdu pois. Tosin mä oon kyllä toisinaan vähän samanlainen, ettei mikää maistu, eikä tee mieli syödä mitään..
Eikai tässä nyt ihan hetkessä mihinkään kuihdu,voimiahan se vaan pikkusen vie kun ei saa energiaa mutta ei sitä väkisin pysty syömään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä