The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oli hyvä ilma, aurinko häikäsi kauppamatkalla, onneksi pipon saa silmille kun ei ollut aurinkolaseja, parille hymyilin kun pakko vilkasta mutta yleensä tiirailen luonnon liikkeitä, enimmäkseen variksia joita rakastan,. pakko tietysti ihmisiä ja autoja tarkkailla ettei jää alle, muuten en niistä välitä, kyllä se kauneus mun maailmassa asuu ihan muualla kun ihmisissä.
Mitä perhosia siellä teilläpäin liiteli, täällä oli mukamas vähän talvinen päivä, vaikka ei edes kylmä ollut, helvetti kun ei ole kunnon pakkasia koskaan enää. Mutta siis kiitos, ihan hyvä ja kaunis päivä ollu.. ei murheita.
No heiii, kauneutta on joka paikassa ympärillä :). Ja aurinko on kyllä semmoinen ihme, että pilkahduskin saa kaiken näyttämään ja vaikuttamaan upealta :)...

Mulla on perhosia mennyt ihan aikaisesta aamusta lähtien eikä tää lepatus- läikähdys- olotila nyt meinaa millään tasoittua:oops:...mie yritän kyllä mutta :barefoot:...

Illan aikana muuten rapsakoitui keli ihan silmissä :)! Pakkanen nousi likelle kymppiä nopsasti ja taivaalle tuli tähdet :love:...huikea loppuhuipennus päivälle ja fiilistelyille:love:...
 
Kerros mulle miten mennään liiaksi sydämellä?
..no, tälleen :barefoot:..kun..no, tiiätkö :)?

Kun on vain niin hyvä olla :)
Että siihen lepatus- läikähdys- hattarallisuus- hörhöyteen vain nyt pakahtuu :)
Kun tekee mieli ottaa vastaantulijaa kädestä ja ryhtyä tanssimaan :)..no joku roti se mullakin on, että en mä nyt ihmisiä järkyttämään rupea mutta tekee mieli...
Kun laulattaa ja hymyilyttää ja..:love:...
On hyvä olla :love:...



..joo, mä tasoitun kyllä...:notworthy:...
 
..no ihan turhaan tarkennat tai mitään, kun en itekään tiiä mitä hattaroin nyt :oops::barefoot:...
Mutta on ne perhosetkin vaan niin :love:...
Tosta sydämellä menemisestä...

Jos mä Pepin suhteen menisin järjellä, niin mä keskittyisin kasikymppisiin sydänvikaisiin perijattäriin jotka omistaa viinakaupan.
Jos menisin himolla niin kattelisin parikymppisiä. joita vois jallittaa mennen, tullen ja matkan varrella.

Mut hittolainen kun sydän on mukana niin tyhmänä tulee kiinnostuttua ittensä ikäisistä naisista jotka eivät kaipaa elämäänsä yhtä ongelmaa lisää kun ovat just päässeet entisistä eroon.

Silti mä tiedän, että on asioita joissa on syytä kuunnella sydäntä.
 
*ufopääkkönen*

:cautious:

..ei täällä kyllä muutkaan kauheen terävinä tässä vaiheessa päivää käy...
No sitähän mä tässä kanssa ihmettelin ja yritin sua puolustella tai jottai..mutku toi Luna tossa sekoilee, ilmoitti olevansa ruottalainen mieskin. ..kai me kohta saadaan tietää että Lunan oikee nimi on Svante Kalle jolla on hiusraja takana ja tulevaisuus edessä...:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Tosta sydämellä panemisesta...

Jos mä Pepin suhteen panisin järjellä, niin mä keskittyisin kasikymppisiin sydänvikaisiin perijattäriin jotka omistaa viinakaupan.
Jos panisin himolla niin kattelisin parikymppisiä. joita vois jallittaa mennen, tullen ja matkan varrella.

Mut hittolainen kun sydän on mukana niin tyhmänä tulee kiinnostuttua ittensä ikäisistä naisista jotka eivät kaipaa elämäänsä yhtä ongelmaa lisää kun ovat just päässeet entisistä eroon.

Silti mä tiedän, että on asioita joissa on syytä kuunnella kalua.
Too much information.o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä