The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perkules.
Eipä toi pyykki mennytkään tunnissa.

Oma moka. Laitoin lämpötilaksi 60 ja siin menee aina kauemmin kuin 40.
21 jälkeen ei sais pestä pyykkiä mut nyt hetken pyörii enää kuivausrumpu ja ittehän asun pyykkituvan yläkerrassa, joten ylimääräisten minuuttien meteli häiritsee lähinnä itseäni.
 
...iltaa sullekin :)

Menihän päiväs hyvin? Askel oli kepeä, sait vastaantulijalta hymyn, huomasit auringonpilkahduksen, kahvi/ tee maistui mainiolta, tunsit iloa/ onnea/ tyytyväisyyttä/ jotain...?

Hyvä :).
Vielä ehdit ottaa iltaa haltuun ja nauttia siitäkin...
en katellut vastaantulijoiden katseita mutta kahvi maistui hyvälle :p askelkin oli kevyt ja meinasin lentää lipat pariin otteeseen mutku en lentänytkään!!:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
en katellut vastaantulijoiden katseita mutta kahvi maistui hyvälle :p askelkin oli kevyt ja meinasin lentää lipat pariin otteeseen mutku en lentänytkään!!:barefoot:
Minne sie sitten tiirailit :)? Mie taisin tiirailla sunkin puolesta ja mokoma hymyilinkin ja jopa ääneen lallattelinkin :oops:...en jaksa etes paheksua..


Oli joo melko livakkaa :D, räpistelyharjoituksia tein minäkin ja tolla reinolla tuli tehtyä sitten jännäkakkamomentteja mutta...kaikki turvallisesti yhdessä koos :)(y)
 
Minne sie sitten tiirailit :)? Mie taisin tiirailla sunkin puolesta ja mokoma hymyilinkin ja jopa ääneen lallattelinkin :oops:...en jaksa etes paheksua..


Oli joo melko livakkaa :D, räpistelyharjoituksia tein minäkin ja tolla reinolla tuli tehtyä sitten jännäkakkamomentteja mutta...kaikki turvallisesti yhdessä koos :)(y)
Siis mä tiirailen aina eteenpäin tai ohi ajavia autoja tai näyteikkunoita...sen takia saatan kompuroidakin niin helposti aina :oops: Kaupassa taas saatan tehdä ympäripyörähdyksiä jos jollain hyllyllä on jotain tosi mielenkiintoista tai halvalla hyviä vaatteita meinaa lipua ohi siinä käpötellessä:geek:
 
Siis mä tiirailen aina eteenpäin tai ohi ajavia autoja tai näyteikkunoita...sen takia saatan kompuroidakin niin helposti aina :oops: Kaupassa taas saatan tehdä ympäripyörähdyksiä jos jollain hyllyllä on jotain tosi mielenkiintoista tai halvalla hyviä vaatteita meinaa lipua ohi siinä käpötellessä:geek:
Ääh..kompurointi ja kouhottaminen on niin tuttua huttua, sitä tapahtuu aina. Mutta kyllä mä vaan tykkään siinä samalla eteenpäin tai äkisti kääntyessäni tai viipottaessani kattella ihmisiäkin, koska...no, ollaanhan me kauniita katsella ja mielenkiintoisia. Sen takia multa varmaan osin unohtuukin moni hankinta kaupan hyllylle :D...

Tänään ei onneksi tarvinnut kaupassa käydä, mä en ois varmaan osannut tuoda mitään, kun pääkkösessä ja jokapaikassa vain liihotteli ihania perhosia ja alkuillasta olinkin ihan pakahtumaisillani :love:....

No, huomenna sitten jotain muuta tolloilua tiedossa :D(y)
 
...iltaa sullekin :)

Menihän päiväs hyvin? Askel oli kepeä, sait vastaantulijalta hymyn, huomasit auringonpilkahduksen, kahvi/ tee maistui mainiolta, tunsit iloa/ onnea/ tyytyväisyyttä/ jotain...?

Hyvä :).
Vielä ehdit ottaa iltaa haltuun ja nauttia siitäkin...
Oli hyvä ilma, aurinko häikäsi kauppamatkalla, onneksi pipon saa silmille kun ei ollut aurinkolaseja, parille hymyilin kun pakko vilkasta mutta yleensä tiirailen luonnon liikkeitä, enimmäkseen variksia joita rakastan,. pakko tietysti ihmisiä ja autoja tarkkailla ettei jää alle, muuten en niistä välitä, kyllä se kauneus mun maailmassa asuu ihan muualla kun ihmisissä.
Mitä perhosia siellä teilläpäin liiteli, täällä oli mukamas vähän talvinen päivä, vaikka ei edes kylmä ollut, helvetti kun ei ole kunnon pakkasia koskaan enää. Mutta siis kiitos, ihan hyvä ja kaunis päivä ollu.. ei murheita.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä