Kiva kuulla. Kirjauduin.
Mä olen edelleen samassa paikassa töissä.
Viimeksi näimme paikallisjunassa.
Tunnistin
Kiva kuulla. Kirjauduin.
Mä olen edelleen samassa paikassa töissä.
Viimeksi näimme paikallisjunassa.
PAETKAAAAA, JÄTKÄ TULI KAUPASTA.Jaha.
Pitkä kauppareissu.PAETKAAAAA, JÄTKÄ TULI KAUPASTA.
...oli mitä tahansa, ni en ollu minä.Jaha.
En kehtaa kertoa kauanko mulla on menny yhden röökiaskin hakemiseen...Pitkä kauppareissu.
Voin kuvitella.En kehtaa kertoa kauanko mulla on menny yhden röökiaskin hakemiseen...
en katellut vastaantulijoiden katseita mutta kahvi maistui hyvälle askelkin oli kevyt ja meinasin lentää lipat pariin otteeseen mutku en lentänytkään!!...iltaa sullekin
Menihän päiväs hyvin? Askel oli kepeä, sait vastaantulijalta hymyn, huomasit auringonpilkahduksen, kahvi/ tee maistui mainiolta, tunsit iloa/ onnea/ tyytyväisyyttä/ jotain...?
Hyvä .
Vielä ehdit ottaa iltaa haltuun ja nauttia siitäkin...
Minne sie sitten tiirailit ? Mie taisin tiirailla sunkin puolesta ja mokoma hymyilinkin ja jopa ääneen lallattelinkin ...en jaksa etes paheksua..en katellut vastaantulijoiden katseita mutta kahvi maistui hyvälle askelkin oli kevyt ja meinasin lentää lipat pariin otteeseen mutku en lentänytkään!!
Siis mä tiirailen aina eteenpäin tai ohi ajavia autoja tai näyteikkunoita...sen takia saatan kompuroidakin niin helposti aina Kaupassa taas saatan tehdä ympäripyörähdyksiä jos jollain hyllyllä on jotain tosi mielenkiintoista tai halvalla hyviä vaatteita meinaa lipua ohi siinä käpötellessäMinne sie sitten tiirailit ? Mie taisin tiirailla sunkin puolesta ja mokoma hymyilinkin ja jopa ääneen lallattelinkin ...en jaksa etes paheksua..
Oli joo melko livakkaa , räpistelyharjoituksia tein minäkin ja tolla reinolla tuli tehtyä sitten jännäkakkamomentteja mutta...kaikki turvallisesti yhdessä koos
Ääh..kompurointi ja kouhottaminen on niin tuttua huttua, sitä tapahtuu aina. Mutta kyllä mä vaan tykkään siinä samalla eteenpäin tai äkisti kääntyessäni tai viipottaessani kattella ihmisiäkin, koska...no, ollaanhan me kauniita katsella ja mielenkiintoisia. Sen takia multa varmaan osin unohtuukin moni hankinta kaupan hyllylle ...Siis mä tiirailen aina eteenpäin tai ohi ajavia autoja tai näyteikkunoita...sen takia saatan kompuroidakin niin helposti aina Kaupassa taas saatan tehdä ympäripyörähdyksiä jos jollain hyllyllä on jotain tosi mielenkiintoista tai halvalla hyviä vaatteita meinaa lipua ohi siinä käpötellessä
Mulle tollasen biisun laitoit, voi kisumisu sun kanssas ja sua
Joo...mie tiiän, meen nyt liiaksi hattaralla ja sydämellä mutta - haittaakse...Mulle tollasen biisun laitoit, voi kisumisu sun kanssas ja sua
Oli hyvä ilma, aurinko häikäsi kauppamatkalla, onneksi pipon saa silmille kun ei ollut aurinkolaseja, parille hymyilin kun pakko vilkasta mutta yleensä tiirailen luonnon liikkeitä, enimmäkseen variksia joita rakastan,. pakko tietysti ihmisiä ja autoja tarkkailla ettei jää alle, muuten en niistä välitä, kyllä se kauneus mun maailmassa asuu ihan muualla kun ihmisissä....iltaa sullekin
Menihän päiväs hyvin? Askel oli kepeä, sait vastaantulijalta hymyn, huomasit auringonpilkahduksen, kahvi/ tee maistui mainiolta, tunsit iloa/ onnea/ tyytyväisyyttä/ jotain...?
Hyvä .
Vielä ehdit ottaa iltaa haltuun ja nauttia siitäkin...
Leiber- Stoller ja Elvis vuonna -56Mulle tollasen biisun laitoit, voi kisumisu sun kanssas ja sua
Kerros mulle miten mennään liiaksi sydämellä?Joo...mie tiiän, meen nyt liiaksi hattaralla ja sydämellä mutta - haittaakse...
Leiber- Stoller ja Elvis vuonna -56