Ihan samaEnempää.
Ihan samaEnempää.
Ei ole.Ihan sama
Mulle on, oo lukematta jos häiritseeEi ole.
Min ilmotin vauvani eskariin tässä joku päivä takaperin. En ehkä kestä, että syksyllä sekin sitten on edessä. Ja sitten onkin jo ihan pian koulutaival.Talo hiljaisena, ipanaiset unikuvillaan ...
..ja mulla taitaa olla kasvamassa uusi esiteininen ...tuo yks tuli virnuillen ja silmiaan pyoritellen eteeni huokailemaan etta "..just joo...kato..tamakin nyt sitten.."...
Ja niinpa - pienessa nykeroisessa nenan varressa se ihan ensimmainen pikkuinen finni ...on tosin ilmassa ollut semmoista pienta kipakkaa tuulenvaihteluvirettakin ...mutta...kiesus sentaan, mun vauva nuin iso?!....
Aika kiitää. Kamalaa vauhtia!Min ilmotin vauvani eskariin tässä joku päivä takaperin. En ehkä kestä, että syksyllä sekin sitten on edessä. Ja sitten onkin jo ihan pian koulutaival.
Oi, aattele nyt - sinakin siella ihan pian koulukkaan kanssa !Min ilmotin vauvani eskariin tässä joku päivä takaperin. En ehkä kestä, että syksyllä sekin sitten on edessä. Ja sitten onkin jo ihan pian koulutaival.
Nuku hyvin ja nae kauniita unia *pus*Mä taidan unille ennenko tulee taas nälkä. Illanjatkoja!
Kauniita uniaMä taidan unille ennenko tulee taas nälkä. Illanjatkoja!
En halua mennä, kotona parempi olla onMin ilmotin vauvani eskariin tässä joku päivä takaperin. En ehkä kestä, että syksyllä sekin sitten on edessä. Ja sitten onkin jo ihan pian koulutaival.
Kyllä se aika vaan rientää. Täällä on ruttunaamalla hitonmoinen hinku päästä itse paikasta toiseen keinolla millä hyvänsä ja tyyppi on vähän vaille 8kk ikänen.Mun vauvoista nuorin täyttää seuraavaksi 16
Ja mä muistan kuin eilisen päivän sen hetken kun esikoislikka syntyi hätäkeisarilla eikä äidistään ollut heti imettäjäksi niin se oli sit uunituoreen isin homma hoitaa kätilön neuvomana kylvetys ja antaa ensimmäiseksi ateriaksi 10 ml lahjoitettua äidinmaitoa tuttipullosta.
Vuodet kuluu ja menevät nopeammin kuin tahtoisi.
Ne voi käyttää hyvin tai hyvin huonosti.
Mita ihanaaaaa !!!Kyllä se aika vaan rientää. Täällä on ruttunaamalla hitonmoinen hinku päästä itse paikasta toiseen keinolla millä hyvänsä ja tyyppi on vähän vaille 8kk ikänen.
Ja kesällä mulla on toinenkin lapsenlapsi
Ja on se riävitön pikkurakki myös aika vinkeä otus