Tuu meille syömää, jäi eiliseltä jonkun verran ruokaa yli. Jäätelöö ja sipsejäki on.Kaikil jotain herkkuja ja mulla vaan kaalikeittoa isoilla valkoisilla pavuilla.
Tuu meille syömää, jäi eiliseltä jonkun verran ruokaa yli. Jäätelöö ja sipsejäki on.Kaikil jotain herkkuja ja mulla vaan kaalikeittoa isoilla valkoisilla pavuilla.
Mä yritän hoikistua. Muutoin maistuisi kyllä, kiitos!Tuu meille syömää, jäi eiliseltä jonkun verran ruokaa yli. Jäätelöö ja sipsejäki on.
Taalla herkuteltiin eilettain joten nyt on hyva olla ihan ilmanmulla ei oo herkkuja
No on mul porkkanoi ja kurkkua ja punakaaliakin, jos ne kelpaa paremminMä yritän hoikistua. Muutoin maistuisi kyllä, kiitos!
Karkit lihottaaMullapa on tai siis oli 800g irtareita.
Osa syöty.
Mä osaan olla hyvää seuraa koska tahansa.Meillä on aina niin paskaa muutenkin, että et sä sitä enää onnistuis pilaamaan.
Iltaa toffolaanIltaa.
Sil on jo ukkoMä osaan
Se, että Peppi on todennäköisesti nykyään ehkäpä viiskymppinen on asia jolle en voi mitään.
Kuka on riittävästi Peppi tai tarpeeksi punatukkainen on asia jonka päätän yksin minä. Ja minä olen surkea tekemään päätöksiä.
Täällä just suihkunraikas muksu saateltu yöpuulle, toivottavasti kohta nukahtaa. Seuraavaksi sitten iltapuurolle tästä itsekin...iltawilleroiset menossa joten jossain taustalla horhoilen ...
Vaikee sanoo.Sil on jo ukko
Mitä se sua haittaa? En ole ostanut sitä pitkään aikaan. Ekan kerran ostin noin paljon. Poika söi osan siitä. Loput heitin roskiin.Karkit lihottaa
Taalla iloisesti vaiheessa perinteiseen tyyliin mutta kunhan nama ripsakat tasta tasoittuvat niin pian on talo hiljaisena ja uusi viikko saa alkaaTäällä just suihkunraikas muksu saateltu yöpuulle, toivottavasti kohta nukahtaa. Seuraavaksi sitten iltapuurolle tästä itsekin.
Koita ny muistaa se, että sänkyyn menemisellä ja nukkumaan menemisellä on hiuksenhieno ero.Menin taas sänkyyn.
Himputti.Määkin olen sängys ko meillä ei oo sohvaa.
Kyl melkis.Himputti.
Pitääkö mu ny muuttaa määritelmiäni?
Enempää.Viimeinen konvehtirasia onneksi ei oo enemmän