Mä oon vanhempi, enkä ymmärrä laisinkaan nykymusiikkiaMää olen vanha. Mää en ymmärrä nykymusiikkia.
Mä oon vanhempi, enkä ymmärrä laisinkaan nykymusiikkiaMää olen vanha. Mää en ymmärrä nykymusiikkia.
Höh mullehan se osui kohilleen...eläs nainen yritä kuule viiä mun voittoa!*tonää kiharapehkon sivuun**haukkoo henkee*
..no mullapa menee nyt niin putkeen etta musta varmaan tulee tanaan lottovoittaja
...vois vaikka tullakin jos oisin lippuslappusen tehny , tuuri on niin kohdillaan!
En nyt sanois noin.höpöhöpö tommonen beibifeis ei kenenkään tosi naisen hormooneja kiksauta suuntaan tai toiseen
Mä oon vanhempi, enkä ymmärrä laisinkaan musiikkia
Kyll mä tykkään, musiikkia laidasta laitaanMä oon vanhempi, enkä ymmärrä laisinkaan nykymusiikkia
mulla vaikuttaa hirveesti miehessä ääni, karski olemus ja jostain syystä niska...En nyt sanois noin.
Mä tykkään monenlaisista miehistä.mulla vaikuttaa hirveesti miehessä ääni, karski olemus ja jostain syystä niska...
babyfacet ei ole ikinä saaneet aikaan minkäänlaisia 'värinöitä'...sori siitä
niin minäkin mutku babyfacet eivät ole miehiä vaan poikiaMä tykkään monenlaisista miehistä.
No ei tod. siis mitkaan babyfacet...mulla vaikuttaa hirveesti miehessä ääni, karski olemus ja jostain syystä niska...
Eli semmonen normi vaimonhakkaaja ois jees?mulla vaikuttaa hirveesti miehessä ääni, karski olemus ja jostain syystä niska...
Mä en voi sille mitään jos he ovat niin..niin minäkin mutku babyfacet eivät ole miehiä vaan poikia
Gunther *huiskuttaa*!!Eipä montaa ollut, jotka oikeesti lähettäisin viisuihin. Eli en ketään, mutta jonkunhan ne sinne lähettävät.
Softy moon hardy, mutta babyfaceMä tykkään monenlaisista miehistä.
Mikään vaimonhakkaaja ole jos on sellanen ääni mikä vie jalat alta ja/tai karski olemus...Eli semmonen normi vaimonhakkaaja ois jees?
Vai silleen.Softy moon hardy, mutta babyface
Sä tykkäisit musta, ja raakasti.
Joo, lähetetään se sinne. Sitten voidaan haukkua ruottalaiset, kun hävitäänGunther *huiskuttaa*!!
Hakkaaja voi olla esim. alle 60kg hoikka mies.Mikään vaimonhakkaaja ole jos on sellanen ääni mikä vie jalat alta ja/tai karski olemus...
heikomman hakkaamiseen tarvitaan ihan jotain muuta kuin karskia miehekkyyttä, siihen tarvitaan heikko luonne.
No se oli vitsiMikään vaimonhakkaaja ole jos on sellanen ääni mikä vie jalat alta ja/tai karski olemus...
hakkaamiseen tarvitaan ihan jotain muuta kuin karskia miehekkyyttä, siihen tarvitaan heikko luonne.
alakoomako se siellä itseään nyt mainostaa meiän softylle?Softy moon hardy, mutta babyface
Sä tykkäisit musta, ja raakasti.