...mie niin arvasin etta meni vaaraksi Lauriksi ....Eiiiihhh... :-x
no tassa sitten..*toiveikkaana*...nyt...oikea?
...mie niin arvasin etta meni vaaraksi Lauriksi ....Eiiiihhh... :-x
Mistä tietää että tanssilattia on vinossa?Lauri
:-x...mie niin arvasin etta meni vaaraksi Lauriksi ....
no tassa sitten..*toiveikkaana*...nyt...oikea?
No ela kehtaa.......pija Lauris, kuka kummanen sitten onkaan...
Musiikki oli kiva.Club la per... ihan kauheeta shaissee.
Oli perseestä.Club la per... ihan kauheeta shaissee.
Mä tiiän mä tiiän mä tiiän!!! Mä siis niiin tiiän ketä Lauria tässä haetaan!! No Ihalaisen Lauria tietysti!!! *hyppii ylös alas intopiukeena kun arvas oikein*No ela kehtaa...."notworthy:...pija Lauris, kuka kummanen sitten onkaan...
Tääli on joku inside-juttu, taiteilijoita ja muoti-immeisiä. Ilmiö. Olisko menestys? Edellinenkin suomalainen voittaja oli naamioissaOli perseestä.
Alas nyt hopota siella *paijaa*...ihan rauhassa nyt vaan...vanhaa et oo nahnykaan mutta nyt ihan avoimilla mielilla ja sydamilla siella...Mää olen vanha. Mää en ymmärrä nykymusiikkia.
Aaa, no nyt meni oikein.Mä tiiän mä tiiän mä tiiän!!! Mä siis niiin tiiän ketä Lauria tässä haetaan!! No Ihalaisen Lauria tietysti!!! *hyppii ylös alas intopiukeena kun arvas oikein*
Voi olla.Tääli on joku inside-juttu, taiteilijoita ja muoti-immeisiä. Ilmiö. Olisko menestys? Edellinenkin suomalainen voittaja oli naamioissa
Aaa, no nyt meni oikein.
Katos nyt, nyt on taustatanssijat kohillaan.Mää olen vanha. Mää en ymmärrä nykymusiikkia.
höpöhöpö tommonen beibifeis ei kenenkään tosi naisen hormooneja kiksauta suuntaan tai toiseen...naah....ei nyt toffonen tosta mitaan kikseja saa...!!
Tais olla taa jannu siella pikasesti pyorahtamassa, toffonen on koriksen peraan ...
katso liitettä 1540
Taustatanssijat olivat melko kamalia mutta jessus, tosta neidistä lähtee ääni! Haluan kuulla biisin uusiksi! Upea!Katos nyt, nyt on taustatanssijat kohillaan.
*haukkoo henkee*Aaa, no nyt meni oikein.
voi vee väärä linkki äskö.
Sulle, kaimani.
Kuka siella koriskentalla kenenkaan peijpefeisseja kattelee kun se on pakaralihas joka puhuu ja hauis ja pohkeet jajajaja...!!höpöhöpö tommonen beibifeis ei kenenkään tosi naisen hormooneja kiksauta suuntaan tai toiseen