pyh mitään kirsikkaa sanonut epekkikö se siellä rutajaa harmaana?Kirsikalla, niin sanoin, äläkä yritä vääristellä mun puheita
Tuo autokorrektio korjaa enemmän kuin ehdin tekemään virheitä.
pyh mitään kirsikkaa sanonut epekkikö se siellä rutajaa harmaana?Kirsikalla, niin sanoin, äläkä yritä vääristellä mun puheita
Tuo autokorrektio korjaa enemmän kuin ehdin tekemään virheitä.
En vielä. Se pitäis mulla kyllä olla tuolla jossain kirjapinojen keskellä. Löytyy sitten kun saan joskus kirjahyllyt aikaiseksi.Brink, osa tuotannosta ihan hyvää. Oletko lukenut Poikkeustiloja?
Eiku minä, your friend!pyh mitään kirsikkaa sanonut epekkikö se siellä rutajaa harmaana?
?Eiku minä, your friend!
Kysyin kerran Etelä-Afrikkalaiselta kolleegalta mielipidettä Brinkistä ja mitä mieltä hän on apartheidin koettuaan kirjailijasta. Oli että kuka ja nevö hööd. Tiisus, maan kuuluisin kirjailija.En vielä. Se pitäis mulla kyllä olla tuolla jossain kirjapinojen keskellä. Löytyy sitten kun saan joskus kirjahyllyt aikaiseksi.
Aika paha.Kysyin kerran Etelä-Afrikkalaiselta kolleegalta mielipidettä Brinkistä ja mitä mieltä hän on apartheidin koettuaan kirjailijasta. Oli että kuka ja nevö hööd. Tiisus, maan kuuluisin kirjailija.
Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muisteleeAika paha.
Hirveetä scha.. ...Krooh.. mmh.. ..hups nukahin! ..-issea siis.
Olisit sit laittanut jotain musiikkia.Hirveetä scha.. ...Krooh.. mmh.. ..hups nukahin! ..-issea siis.
Laitetaan jotain kuunneltavaa
Örinä ei edelleenkään ole musiikkia epekHirveetä scha.. ...Krooh.. mmh.. ..hups nukahin! ..-issea siis.
Laitetaan jotain kuunneltavaa
KeittisIhanaa tiistai-iltaa! Tästä ketjusta löytyi tuttuja nikkejäkin Kaksplussakin salli mun vanhan nikkini, jota se ei kelpuuttanut silloin, kun rekisteröintimahdollisuus tuli. Eli siihen tooooosi wanhaan aikaan olin palstalla tällä nikilläni eli kavereiden kesken vaan Nenä. Vuosia sen jälkeen höpisin höpöjä nikillä Keittiönoita.
Pitkä oli matka. Palstalta toiseen. Aattelin palata kotiin
Terwetuloo takasin kotiinIhanaa tiistai-iltaa! Tästä ketjusta löytyi tuttuja nikkejäkin Kaksplussakin salli mun vanhan nikkini, jota se ei kelpuuttanut silloin, kun rekisteröintimahdollisuus tuli. Eli siihen tooooosi wanhaan aikaan olin palstalla tällä nikilläni eli kavereiden kesken vaan Nenä. Vuosia sen jälkeen höpisin höpöjä nikillä Keittiönoita.
Pitkä oli matka. Palstalta toiseen. Aattelin palata kotiin