Koska tämä on theKetju niin kannattais kyllä tarkentaa, että onko menossa sänkyyn vai nukkumaan.Mä hilppasen sänkyyn. Öitä
Nus unii, öitMä hilppasen sänkyyn. Öitä
KiitosTerwetuloo takasin kotiin
Mukavia sänkyhetkiä. Mitä sitten siellä teetkinMä hilppasen sänkyyn. Öitä
KEITTIS OMGIhanaa tiistai-iltaa! Tästä ketjusta löytyi tuttuja nikkejäkin Kaksplussakin salli mun vanhan nikkini, jota se ei kelpuuttanut silloin, kun rekisteröintimahdollisuus tuli. Eli siihen tooooosi wanhaan aikaan olin palstalla tällä nikilläni eli kavereiden kesken vaan Nenä. Vuosia sen jälkeen höpisin höpöjä nikillä Keittiönoita.
Pitkä oli matka. Palstalta toiseen. Aattelin palata kotiin
kyllä sitä välillä täytyy saada herkutella ^^Mä sit kiskoin maksalaatikkoöverit.
että pitääkin olla niin ahne.
kyllä sitä välillä täytyy saada munaa ^^
Ahneen palkka on kylläinen vatsa!Mä sit kiskoin maksalaatikkoöverit.
että pitääkin olla niin ahne.
mä yritin tammikuun alussa lukea ketjun läpi, pääsin sivulle 22 ja totesin ettei jutut ole siitä oikeestaan muuttuneet mihinkäänJokos Keittis kerkes lukee koko ketjun?
Proteiini unohtui*Röyh* paistettua sipulia, herkkusieniä, tomaattikurkkuoliivifetajuustosalaatti.....*röyh*
Keittiönoita ! sua on kaivattu palstalleIhanaa tiistai-iltaa! Tästä ketjusta löytyi tuttuja nikkejäkin Kaksplussakin salli mun vanhan nikkini, jota se ei kelpuuttanut silloin, kun rekisteröintimahdollisuus tuli. Eli siihen tooooosi wanhaan aikaan olin palstalla tällä nikilläni eli kavereiden kesken vaan Nenä. Vuosia sen jälkeen höpisin höpöjä nikillä Keittiönoita.
Pitkä oli matka. Palstalta toiseen. Aattelin palata kotiin
aamulla ja päivällä söin proteiiniaProteiini unohtui
3 pakettia? Mulla taitaa olla ennätys 5 siipee (yleensä mahtuu 2-4 varsinkin jos syön salaatin kanssa) ja sen jälkeen oli pakko stopata.röyh. 3 pakettia siipiä
Jätä se pupujen ruoka pois niin mahtuu masuus kunnon ruokaakin3 pakettia? Mulla taitaa olla ennätys 5 siipee (yleensä mahtuu 2-4 varsinkin jos syön salaatin kanssa) ja sen jälkeen oli pakko stopata.
muistatko ajan kun siipiä myytiin silleen ko kokonaisia grillibroiskuja nykyään, siis suoraan kuumina grillistä?röyh. 3 pakettia siipiä
oli alkuruoka. koht on pakko tehä sapuskaa3 pakettia? Mulla taitaa olla ennätys 5 siipee (yleensä mahtuu 2-4 varsinkin jos syön salaatin kanssa) ja sen jälkeen oli pakko stopata.
En edes yrittänyt Viisi viimeisintä luin.Jokos Keittis kerkes lukee koko ketjun?