salaatti on hyvää ja ihan pakollista syötävää ainakin kerran päivässä sitä paitsi mä voin syödä oikein hyvin sen pupunkinJätä se pupujen ruoka pois niin mahtuu masuus kunnon ruokaakin
salaatti on hyvää ja ihan pakollista syötävää ainakin kerran päivässä sitä paitsi mä voin syödä oikein hyvin sen pupunkinJätä se pupujen ruoka pois niin mahtuu masuus kunnon ruokaakin
hyvin. oli hyviä. lähigrilliltä sai myös kokonaisia broiskuja.muistatko ajan kun siipiä myytiin silleen ko kokonaisia grillibroiskuja nykyään, siis suoraan kuumina grillistä?
Mun ennätys niissä on kilo kerralla.
Kiitos Tuli kierreltyä vähän virtuaalimualimaa.Keittiönoita ! sua on kaivattu palstalle
ei kai yhellä pupulla päiväs kukaan pärjääsalaatti on hyvää ja ihan pakollista syötävää ainakin kerran päivässä sitä paitsi mä voin syödä oikein sen pupunkin
Hyvä se on avartaa vähän ja kierelläKiitos Tuli kierreltyä vähän virtuaalimualimaa.
..meinaat etta kehitys ei asu meissamä yritin tammikuun alussa lukea ketjun läpi, pääsin sivulle 22 ja totesin ettei jutut ole siitä oikeestaan muuttuneet mihinkään
NukkumaanKoska tämä on theKetju niin kannattais kyllä tarkentaa, että onko menossa sänkyyn vai nukkumaan.
Emmä sitä meinaa vaan päinvastoin, jutut ovat aina olleet yhtä hauskoja..meinaat etta kehitys ei asu meissa
Mutta - mita sita turhia hyvaa reseptia muuttamaankaan
..meinaat etta kperwåus ei asu meissa
Mutta - mita sita turhia hyvaa reseptia muuttamaankaan
Ootko tietoinen siitä, että jokaisella aterialla ei tarvi proteiinia? Eikä 30% proteiinisuositus todellakaan päde suurimpaan osaan suomalaisista istumatyötä tekevistä arkiliikkujista.Proteiini unohtui
Jep, tuota kperwausta en jummarra minakaan.
Eli pysykaamme samoissa mausteissaEmmä sitä meinaa vaan päinvastoin, jutut ovat aina olleet yhtä hauskoja
Parantumisia sairaalleDe va kukkude ja tilannehardellit sentaan
Pukkaakin sitten sairastupaa yllattaen. Yhdelle nousi korkea kuume, joten aikalailla hiljaisissa merkeissa mentiin jopa iltawilleille...kaksi onneksi hoksas tilanteen etta yksi on ihan totteroisena... Yksi tuli peittelemaan hytisevaa sisarustaan, toinen lauloi unilaulun(..oikeesti...en kesta kylla nuitten kolmen kanssa ollenkaan kun ovat tommosia...pumppuosasto on ihan kallevillellaan..)... Mie taijan roudata tuonnempana lattialle vieraspatjan ja olla likella moronsyottina...jos merkit pitavat paikkaansa niin niita on liikenteessa yolla ja paljon...
Mutta, kuume on hyva juttu. Ajaa basillicuspoposia hitoksiin
Voi pöh, influenssalta kuulostaa. Mutta toivotaan että ois vain tavallinen nuhaköhä. Jälkimmäinen vaivaa täällä kuopusta. Pari päivää neiti on köllinyt pedissään ja lueskellut.De va kukkude ja tilannehardellit sentaan
Pukkaakin sitten sairastupaa yllattaen. Yhdelle nousi korkea kuume, joten aikalailla hiljaisissa merkeissa mentiin jopa iltawilleille...kaksi onneksi hoksas tilanteen etta yksi on ihan totteroisena... Yksi tuli peittelemaan hytisevaa sisarustaan, toinen lauloi unilaulun(..oikeesti...en kesta kylla nuitten kolmen kanssa ollenkaan kun ovat tommosia...pumppuosasto on ihan kallevillellaan..)... Mie taijan roudata tuonnempana lattialle vieraspatjan ja olla likella moronsyottina...jos merkit pitavat paikkaansa niin niita on liikenteessa yolla ja paljon...
Mutta, kuume on hyva juttu. Ajaa basillicuspoposia hitoksiin
KiitosParantumisia sairaalle
Saas nahda mita on, kuulema taalla ainakin on kunnon tautikimara menossa ihan sitkeasta perusrakiksesta influenssan kautta mahatautiinkin, joten - on varaa mista valita!Voi pöh, influenssalta kuulostaa. Mutta toivotaan että ois vain tavallinen nuhaköhä. Jälkimmäinen vaivaa täällä kuopusta. Pari päivää neiti on köllinyt pedissään ja lueskellut.
siinä mielessä tuo proteiinista muistuttaminen osui kohilleen kun sen syömisessä (tarpeeksi per pvä) on ollut mulla ongelmia...tahtoo välillä mennä enemmän salaattipuolelle päivät, tosin niihinkin yritän aina lisätä jtn proteiinia mukaan.. maustamaton rahka aamupalaksi on muuten tosi hyvä (varsinkin kun siihen lisää vaikka pakasteesta mustikoita tai pilkkoo vaikka banaani/omenan/jne joukkoon)Ootko tietoinen siitä, että jokaisella aterialla ei tarvi proteiinia? Eikä 30% proteiinisuositus todellakaan päde suurimpaan osaan suomalaisista istumatyötä tekevistä arkiliikkujista.
Ootko tietoinen siitä, että jokaisella aterialla ei tarvi proteiinia? Eikä 30% proteiinisuositus todellakaan päde suurimpaan osaan suomalaisista istumatyötä tekevistä arkiliikkujista.
Lällällää Spencer, olit väärässä tässä tapauksessasiinä mielessä tuo proteiinista muistuttaminen osui kohilleen kun sen syömisessä (tarpeeksi per pvä) on ollut mulla ongelmia...tahtoo välillä mennä enemmän salaattipuolelle päivät, tosin niihinkin yritän aina lisätä jtn proteiinia mukaan.. maustamaton rahka aamupalaksi on muuten tosi hyvä (varsinkin kun siihen lisää vaikka pakasteesta mustikoita tai pilkkoo vaikka banaani/omenan/jne joukkoon)
Maustamaton rahka tai luonnonjogurtti marjoilla on kylla niin namikas ja pirtee aloitus paivalle, etta ! Jos ei mukamas millaan viittis keittaa puuroa...miepa taman paivan aloitinkin puurolautasella ja mustaviinimarjoilla.siinä mielessä tuo proteiinista muistuttaminen osui kohilleen kun sen syömisessä (tarpeeksi per pvä) on ollut mulla ongelmia...tahtoo välillä mennä enemmän salaattipuolelle päivät, tosin niihinkin yritän aina lisätä jtn proteiinia mukaan.. maustamaton rahka aamupalaksi on muuten tosi hyvä (varsinkin kun siihen lisää vaikka pakasteesta mustikoita tai pilkkoo vaikka banaani/omenan/jne joukkoon)
Siis ei hän ole väärässä, mutta mun kohalla tuosta voi muistuttaa kun sen syöminen meinaa unohtua useinkinLällällää Spencer, olit väärässä tässä tapauksessa
mä en tykkää puurosta oikein millään..kaurapuuroon lisään hirveesti ainakin suolaa muuten sen maku yököttääMaustamaton rahka tai luonnonjogurtti marjoilla on kylla niin namikas ja pirtee aloitus paivalle, etta ! Jos ei mukamas millaan viittis keittaa puuroa...miepa taman paivan aloitinkin puurolautasella ja mustaviinimarjoilla.