A haa, mielenkiintoistaTein elämäni ensimmäisen matikkakeiton. Ihan alusta. Nyljin ja se oli kivaa. Mutta ei se oikein hyvää ollut, -minusta.
Mä taiteilin elämäni ekan -ja viimeisen joskus kymmenen vuotta sitten. Ei tosissaan ollut vaivan väärti.Tein elämäni ensimmäisen matikkakeiton. Ihan alusta. Nyljin ja se oli kivaa. Mutta ei se oikein hyvää ollut, -minusta.
MuiPäivää ketjuun ja heti valitan päähän koskee ja sääriä pakottaa.
Mä olen alkau suhtautumaan kipuihin ja kolotuksiin siten, että niistä tiedän olevan elossa ja sit ku ne loppuu niin olen joko tajuton tai kuolluPäivää ketjuun ja heti valitan päähän koskee ja sääriä pakottaa.
Kiitti,no aina ei jaksa mutta joskus on hyvä saaha rauhas valittaa.Mui
..eikä haittaa jos vaikka valittaakin. Hyvä kun on paikka missä voi purnata...jos vaikka hiukankin helpottaa olotiloja*halaaruttaan*
Joo,totta,toi on hyvä asenne en miekään aina valita enkä jatkuvasti pienistä kivuista. Noita kipuja kun voi olla joka päivä viikossa tai sitten parina päivä,muuten sais jatkuvasti valittaaMä olen alkau suhtautumaan kipuihin ja kolotuksiin siten, että niistä tiedän olevan elossa ja sit ku ne loppuu niin olen joko tajuton tai kuollu
Itsetehty maksalaatikkoNoni, nyt on maksalaatikko uunissa.
Kaupasta löytyi tuoretta, jauhettua sianmaksaa ja pakkohan sitä oli ostaa...
On kipuja ja kipuja. Esimerkiksi tää reisissä kirvelevä tunne joka tuli lenkiltä ja kyykyistä, on kiva kipu. Kun sit taas niskan jäykkyyskipu kun tuli nukuttua ketulleen ei oo alkuunkaan kiva.Joo,totta,toi on hyvä asenne en miekään aina valita enkä jatkuvasti pienistä kivuista. Noita kipuja kun voi olla joka päivä viikossa tai sitten parina päivä,muuten sais jatkuvasti valittaa
No en oo tehny kun siihen mun maksalaatikkohimooni käy oikein hyvin toi valmismaksalaatikko ...Itsetehty maksalaatikko
Joo totta,on sekä hyvää että huonoa kipua. Pienet kivut ei haittaa kun niihin on jo tottunut,mut isommat ja useamman päivän kestävät,jotka haittaa liikumista ja nukkumista,ei oo kivojaOn kipuja ja kipuja. Esimerkiksi tää reisissä kirvelevä tunne joka tuli lenkiltä ja kyykyistä, on kiva kipu. Kun sit taas niskan jäykkyyskipu kun tuli nukuttua ketulleen ei oo alkuunkaan kiva.
Oot sit syöny sienii, ku simmut noi pyörii
Työpäivä loppunut ja vätystää.No ?
Pienissä sienissä.Oot sit syöny sienii, ku simmut noi pyörii
Sitten lepoo,parkkeellaat pepun sohvalleTyöpäivä loppunut ja vätystää.