The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivempää. Eka lomapäivä meni ulkoillessa ruttunaaman ja pikkupiskin kanssa, en tiiä kumpi niistä on aivottomampi.

Tänään ajattelin olla tekemättä mitään.
 
Tein elämäni ensimmäisen matikkakeiton. Ihan alusta. Nyljin ja se oli kivaa. Mutta ei se oikein hyvää ollut, -minusta.
Mä taiteilin elämäni ekan -ja viimeisen joskus kymmenen vuotta sitten. Ei tosissaan ollut vaivan väärti.

Mä kun tykkään laittaa keittoon valkosipulia ja vähän sitä sun tätä mausteeksi, niin kalaa ei kyllä enää maultan tunnista.

Matikat syödään nykyään sellaisenaan, suolan kera. :p Ja jokainen saa ite hankkiutua eroon piikeistä.
 
Kohta olis päivälisaika. Paistan vaan vihnneksia pannulla & seitankebabbia.
Pikkasen kuivahkoo tuli seitanista, mut maku hyvä & mausteinen :p
 
Muimuituitui :)

On tää nyt :D...ihanankamalaa:love:*huokailen

Ihan pikana tässä, mä oon niiiin vaiheessa kaikesta taaskin tänään :D...alkaen jo heti aamusta kun jälleen nukuin tai torkuttelin itteni myöhäiseksi :D(y)...Mulla niin pitäs olla pjärsiille potkija:barefoot:

Mutta hei, ihanaa pirtsakkaa pakkasta ulkona:love:! Ja ihan hassunpikkusta lumisadettakin oli :love:...

Ihanaa tiistaipäivää sulle :)*otan pääkkösestäs kiinni ja pussata muiskautan sua kummallekin poskelle*!
Oot ihana:love:...!
 
Mä olen alkau suhtautumaan kipuihin ja kolotuksiin siten, että niistä tiedän olevan elossa ja sit ku ne loppuu niin olen joko tajuton tai kuollu
Joo,totta,toi on hyvä asenne (y) en miekään aina valita enkä jatkuvasti pienistä kivuista. Noita kipuja kun voi olla joka päivä viikossa tai sitten parina päivä,muuten sais jatkuvasti valittaa :LOL:
 
Joo,totta,toi on hyvä asenne (y) en miekään aina valita enkä jatkuvasti pienistä kivuista. Noita kipuja kun voi olla joka päivä viikossa tai sitten parina päivä,muuten sais jatkuvasti valittaa :LOL:
On kipuja ja kipuja. Esimerkiksi tää reisissä kirvelevä tunne joka tuli lenkiltä ja kyykyistä, on kiva kipu. Kun sit taas niskan jäykkyyskipu kun tuli nukuttua ketulleen ei oo alkuunkaan kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
On kipuja ja kipuja. Esimerkiksi tää reisissä kirvelevä tunne joka tuli lenkiltä ja kyykyistä, on kiva kipu. Kun sit taas niskan jäykkyyskipu kun tuli nukuttua ketulleen ei oo alkuunkaan kiva.
Joo totta,on sekä hyvää että huonoa kipua. Pienet kivut ei haittaa kun niihin on jo tottunut,mut isommat ja useamman päivän kestävät,jotka haittaa liikumista ja nukkumista,ei oo kivoja
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä