Ko. artisti ottaa suunnittelutapaamiseen tulevat ihmiset vastaan jonotusperiaatteella, et voihan se olla, että menee pidemmänkin aikaa, jos en olekaan ainoo, joka koittaa mennä vähän etukäteen paikan päälle. Mut se on sit huomisen ongelma, ei jaksa kyl vaivata enää tänään päätä sillä.Dodih, mitä sitä enää suunnittelemaan kun aihiokin on valmiina! Eli enää vaan hinta- arvioo ja aikataulutusta, selviät tapaamisesta nopeesti
no niin mut emmä sinne sua seurannu!! *piilottaa salapoliisikamerat, kuuntelulaitteet, mustatlasit ym vermeet*Ja illan palaaminen.
se seuraaminen ei meinaa mitään, ellu vaan tykkää sun sanomista (koska ne on niin viksuja, vilmaattisia ja hauskoja)Tarkottaako se palstalaisten seuraaminen sitä, et saa ilmotuksen seurattavien käyttäjien kommenteista? Mietin vaan, ko Ellu on reagoinu varmaan joka ikiseen juttuun mitä palstalle laitan, mun ilmotuslaatikko huutaa hoosianna.
no on kyllä alapeukkua pantu niin että melkein on tuntunutkin mutta kuitenkin jäänyt jonnekin välille...jotenkin vois luulla että tolleen joukkoalapeukuttelussa jo oikeesti värisiskin mutta nääh....Jorma on ollut kyllä ahkera peukuttaja viimepäivinä mutta oon mä saanut eräältä toiseltakin viimeaikoina alapeukkuja aika ahkeraan
Älä muuta vikise...kyll mää Jorman alapeukut ymmärrän mutku tää toinen kaveri on kanssa ottanu mallia Jorman tyylistä...no täytyy katella, jospa sitä sais kohta yläpeukkuakino on kyllä alapeukkua pantu niin että melkein on tuntunutkin mutta kuitenkin jäänyt jonnekin välille...jotenkin vois luulla että tolleen joukkoalapeukuttelussa jo oikeesti värisiskin mutta nääh....
myö tiietään että sä oot viaton, sen nyt näkee susta ettet sä vois ikinä ketään peukutella kun oot niin kilttijotku pösilöt näkyy luulevan mua toks alapeukuttajaks
..luulis Jormallakin olevan peukut kippeinä moisesta ahkeruudesta...toisaalta taas voihan toi olla kans joku uus fetissikin ...tarttuva semmonen...Älä muuta vikise...kyll mää Jorman alapeukut ymmärrän mutku tää toinen kaveri on kanssa ottanu mallia Jorman tyylistä...no täytyy katella, jospa sitä sais kohta yläpeukkuaki
Mulla on ainakin kaikki lihakset rintalihaksista reisiin asti hellänä eilisistä jumpista Oli vaikeuksia päästä ylös sängystä (siis muutenkin kuin henkisesti) ku kävi niin kipiää..luulis Jormallakin olevan peukut kippeinä moisesta ahkeruudesta...toisaalta taas voihan toi olla kans joku uus fetissikin ...tarttuva semmonen...
Veturinkuljettajako? evpanna palaa frank!!
jos mää alkasin ketjun leidejä niin se olis joku ihan muu ruumiinosa ku peukku...myö tiietään että sä oot viaton, sen nyt näkee susta ettet sä vois ikinä ketään peukutella kun oot niin kiltti
*oottaa henkeä piätellen illan suurinta alapeukkua*
jaa...ai varvas?jos mää alkasin ketjun leidejä niin se olis joku ihan muu ruumiinosa ku peukku...
no ei ny sentäsjaa...ai välipottuvarvas?
Min söin kikherne-nuudelisalaattia. Täytti odotettua paremmin :örp: Kupuravittu.Iltapalanakkivoileipä
herneistä saa varmaan sopivan muhkuraisen patukan?Min sain kikhernepatukkaa. Täytti odotettua paremmin :örp: Kupura vittu.
mää söin salaattia, juureksia ja ylipäätään hirveesti kasviksiamä söin oliiviöljyssä paistetun munan, tomaatin silputtuna päälle ja jalapeno viip. mukana.
mä söin päivällä sallaattia kahteen eri otteeseen ja oli hyvväämää söin salaattia, juureksia ja ylipäätään hirveesti kasviksia
smuutin vedin kaiken sen heinän päälle
Minkäherneistä saa varmaan sopivan muhkuraisen patukan?
mietippä sitä (10p vihje: liittyy siihen hyvin täytettyyn kupura vittuun)Minkä