No et kai kun et oo likimainkaan kattelemassa ja siunailemassa tätä meikäläisen hörhöpään kanssa olemista ja menemistäEn paheksu
No et kai kun et oo likimainkaan kattelemassa ja siunailemassa tätä meikäläisen hörhöpään kanssa olemista ja menemistäEn paheksu
Mitä suotta ...huominen päivä menis sitten liian hyvin nukutuissa säväreissä...Pääsisköhän sitä tänään ihmisten ajoissa nukkumaan. Oon rikki.
No kun mun pitäis selvitä huomenna yhdentoista jälkeen ihmisten ilmoille koettamaan onneani tatuointiartistin kanssa. Kaveri tulee kymmeneks tähän et se hoitelee mun lasta kun oon liikenteessä.Mitä suotta ...huominen päivä menis sitten liian hyvin nukutuissa säväreissä...
Edit ..hajallaan ja yhtä tötteröisenä sitä ois siis silloinkin
Ei missään tapauksessa. Läppäse itteäs lujaa heti molemmille poskille, jos meinaa ees hymyilyttää. Saatana.Ssaako nauraa?
Ooiiihh!! Sulla oliSe Juttu huomenna *ihan täpinöissä kans*!!! No sitten se kyllä vissiin vois olla viisautta että ottais pikaista ryhtiliikettä ettei pian suunnittele ja suostu johonkin teletappi ruusupuskassa sommitelmaanNo kun mun pitäis selvitä huomenna yhdentoista jälkeen ihmisten ilmoille koettamaan onneani tatuointiartistin kanssa. Kaveri tulee kymmeneks tähän et se hoitelee mun lasta kun oon liikenteessä.
Mulla meinas aamulla olla vähän morkkis ku nukuin niin pitkään ja tyyppi touhus kersan kanssa, mut se helpotti vähän kun hän paljasti, että ei ne ehtiny tässä olemaan ku vajaan puoli tuntia keskenänsä.
Ei tajuu...mutta se nyt ei mikään ylläri ookaanTarkottaako se palstalaisten seuraaminen sitä, et saa ilmotuksen seurattavien käyttäjien kommenteista? Mietin vaan, ko Ellu on reagoinu varmaan joka ikiseen juttuun mitä palstalle laitan, mun ilmotuslaatikko huutaa hoosianna.
Meen siis vaan tapaamaan sitä, suunnittelemaan ja ottamaan hinta-arvioo ja varaamaan aikaa, jos meil mätsääOoiiihh!! Sulla oliSe Juttu huomenna *ihan täpinöissä kans*!!! No sitten se kyllä vissiin vois olla viisautta että ottais pikaista ryhtiliikettä ettei pian suunnittele ja suostu johonkin teletappi ruusupuskassa sommitelmaan
Tarkottaako se palstalaisten seuraaminen sitä, et saa ilmotuksen seurattavien käyttäjien kommenteista? Mietin vaan, ko Ellu on reagoinu varmaan joka ikiseen juttuun mitä palstalle laitan, mun ilmotuslaatikko huutaa hoosianna.
anna palaa frank!!Ssaako nauraa?
Teletappi ruusupuskassa vois kyl olla kierolla tavalla aika siisti.
No ilmankos
Emmä saa mtn tietoja mistään...muista kuin niistä ketjuista mihin oon kommentoinut
Et saa,pitää olla vakava ei saa ees hymyilläSsaako nauraa?
Niin elikkä ketju ja relaatioNo ilmankos
Vittu et on pukannu alapeukkua täs lähipäivinä. Älä säkin alota.
Dodih, mitä sitä enää suunnittelemaan kun aihiokin on valmiina! Eli enää vaan hinta- arvioo ja aikataulutusta, selviät tapaamisesta nopeestiMeen siis vaan tapaamaan sitä, suunnittelemaan ja ottamaan hinta-arvioo ja varaamaan aikaa, jos meil mätsää
Teletappi ruusupuskassa vois kyl olla kierolla tavalla aika siisti.
Ja illan palaaminen.Niin elikkä ketju ja relaatio