The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä suotta :cautious:...huominen päivä menis sitten liian hyvin nukutuissa säväreissä...

Edit ..hajallaan ja yhtä tötteröisenä sitä ois siis silloinkin :D
No kun mun pitäis selvitä huomenna yhdentoista jälkeen ihmisten ilmoille koettamaan onneani tatuointiartistin kanssa. Kaveri tulee kymmeneks tähän et se hoitelee mun lasta kun oon liikenteessä.


Mulla meinas aamulla olla vähän morkkis ku nukuin niin pitkään ja tyyppi touhus kersan kanssa, mut se helpotti vähän kun hän paljasti, että ei ne ehtiny tässä olemaan ku vajaan puoli tuntia keskenänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Tarkottaako se palstalaisten seuraaminen sitä, et saa ilmotuksen seurattavien käyttäjien kommenteista? Mietin vaan, ko Ellu on reagoinu varmaan joka ikiseen juttuun mitä palstalle laitan, mun ilmotuslaatikko huutaa hoosianna.
 
No kun mun pitäis selvitä huomenna yhdentoista jälkeen ihmisten ilmoille koettamaan onneani tatuointiartistin kanssa. Kaveri tulee kymmeneks tähän et se hoitelee mun lasta kun oon liikenteessä.


Mulla meinas aamulla olla vähän morkkis ku nukuin niin pitkään ja tyyppi touhus kersan kanssa, mut se helpotti vähän kun hän paljasti, että ei ne ehtiny tässä olemaan ku vajaan puoli tuntia keskenänsä.
Ooiiihh!! Sulla oliSe Juttu huomenna :)*ihan täpinöissä kans*!!! No sitten se kyllä vissiin vois olla viisautta että ottais pikaista ryhtiliikettä ettei pian suunnittele ja suostu johonkin teletappi ruusupuskassa sommitelmaan:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ooiiihh!! Sulla oliSe Juttu huomenna :)*ihan täpinöissä kans*!!! No sitten se kyllä vissiin vois olla viisautta että ottais pikaista ryhtiliikettä ettei pian suunnittele ja suostu johonkin teletappi ruusupuskassa sommitelmaan:cautious:
Meen siis vaan tapaamaan sitä, suunnittelemaan ja ottamaan hinta-arvioo ja varaamaan aikaa, jos meil mätsää :)

Teletappi ruusupuskassa vois kyl olla kierolla tavalla aika siisti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä