et saa enää tolleen häipyä nainen ja jos häivytkin niin ota mut mukaan
..jaa, säkö mun korvissa niin kovin panettelitkin...
No oliko ullatus...hengissä ollaan, tuituisäisäi*lähettää lentopusuja*
et saa enää tolleen häipyä nainen ja jos häivytkin niin ota mut mukaan
..jaa, säkö mun korvissa niin kovin panettelitkin...
No oliko ullatus...hengissä ollaan, tuituisäisäi*lähettää lentopusuja*
mä voin vakuuttaa että meistä kahdestä sä olet se pidempi kumminki
No vakuuta sittenmä voin vakuuttaa että meistä kahdestä sä olet se pidempi kumminki
Pistä komentokäskyä Majurille menemään niin varmaan sullekin löytyy joku komeroet saa enää tolleen häipyä nainen ja jos häivytkin niin ota mut mukaan
Olin täällä eilenkinEpek ja freeze cat ilmaantuivat yhtä aikaa palstalle kummankin oltua pois. Epäilyttävää
Käyn miettimässä. Mistä sanasta tuo lähtee?@KyöpelinVuori . Mikä on tuo Potterin 2 2 5? En keksi mitään.
Kone meni jumiin? Ccleaner voisi auttaaLuvutin potterin kanssa ja alotin muumirelaation. Sain kolme ja jäin jumiin. Haistappa Igor Naverniouk vittu
taas?Käyn panemassa.
Ei, vaan minä menin jumiin.Kone meni jumiin? Ccleaner voisi auttaa
Sitten en tiedä. Naisista ei ota perkelekään ikinä selevää.Ei, vaan minä menin jumiin.
Mä en alapeukkuja koskaan viitti painella niin en viitti nytkään.Epek ja freeze cat ilmaantuivat yhtä aikaa palstalle kummankin oltua pois. Epäilyttävää
Pääsisikintaas?
Naisillehan se on vain valinta kenen kanssaPääsisikin
..ja jos ottais ni ois helevetin tylsääSitten en tiedä. Naisista ei ota perkelekään ikinä selevää.
No ei ota vittu noista relaatioistakaan (koitan siis tehä semmosta ja tähän mennessä oon onnistunu menettämään vaan hermoni).Sitten en tiedä. Naisista ei ota perkelekään ikinä selevää.
..no on se kumma kun ei saa komerossakaan rauhassa olla kun sinne tyrkkäämällä tyrkätty
..ja sitte kun vielä erehtyy tulemaan uloskin niin sekään ei ole hyvästä
Teille ei mikn kelpaa...koettakaapa sitte päättää että tulenko vai menenkö..
*halaa rutistaa*...jep, ilimoja on pivelly...Pääsisikin
No eläpä höpötä, mitä paremmin pääsee perille sitä jännemmäks muuttuu. Näin sano ainaki pollatohtori kesällä ku teki tutkimuksia dg:tä varten Uskoin häntä...ja jos ottais ni ois helevetin tylsää