The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eläpä höpötä, mitä paremmin pääsee perille sitä jännemmäks muuttuu. Näin sano ainaki pollatohtori kesällä ku teki tutkimuksia dg:tä varten :ROFLMAO: Uskoin häntä.


ehinkö muokata ennenko joku ronklaa
..riippuu näemmä sitten pääkkösestä:barefoot:

..tämmönen missä ei liiku ku pöwwökikkurat, mitkä ei muuten mahtunu yhden ihunan karvahatun sisällekään:eek::D - lahjoitin hatun yhdelle ipanalle(y) - on näkymät tylsät:notworthy:
 
..riippuu näemmä sitten pääkkösestä:barefoot:

..tämmönen missä ei liiku ku pöwwökikkurat, mitkä ei muuten mahtunu yhden ihunan karvahatun sisällekään:eek::D - lahjoitin hatun yhdelle ipanalle(y) - on näkymät tylsät:notworthy:
Mä jäin semmoseen käsitykseen, et mun pääkkösessä tapahtuu juttuja niin pal ja niin nopee, etten itekää pysy niissä mukana o_O:D


Pöwwökikkuroista tuli muuten mieleen, et multa katos kaikki kikkurat, laineet ja pöwwöt tukasta sen jälkee ku heitin värjäämästä tukkaa. Oon aina vihannu niitä luonnonkiharia, mut on tosi hankalaa tottua tähän suora lättätukkalookkiin ja muuttuneeseen peilikuvaan :alien:
 
Mä jäin semmoseen käsitykseen, et mun pääkkösessä tapahtuu juttuja niin pal ja niin nopee, etten itekää pysy niissä mukana o_O:D


Pöwwökikkuroista tuli muuten mieleen, et multa katos kaikki kikkurat, laineet ja pöwwöt tukasta sen jälkee ku heitin värjäämästä tukkaa. Oon aina vihannu niitä luonnonkiharia, mut on tosi hankalaa tottua tähän suora lättätukkalookkiin ja muuttuneeseen peilikuvaan :alien:
mulla tulee kiharat heti kun pää kastuu ja sitten jos en heti harjaa/kampaa niitä suoriks ne on ihan hervottoman pörröset kuivina...:alien::cautious:
 
Mä en edes tajua, mikä/mitä on relaatio. Joku semnen alkeisopetus ois paikallaan.

Ja on mulla toinenkin probleemi! Voitin satasen lahjakortin kampaamoon. Mitä tälle kuontalolle vois tehdä? Hiuspidennykset ovat vissiin ihan rutosti tyyriimpiä?
 
Mä jäin semmoseen käsitykseen, et mun pääkkösessä tapahtuu juttuja niin pal ja niin nopee, etten itekää pysy niissä mukana o_O:D


Pöwwökikkuroista tuli muuten mieleen, et multa katos kaikki kikkurat, laineet ja pöwwöt tukasta sen jälkee ku heitin värjäämästä tukkaa. Oon aina vihannu niitä luonnonkiharia, mut on tosi hankalaa tottua tähän suora lättätukkalookkiin ja muuttuneeseen peilikuvaan :alien:
No mutta hei, sä oot uniikki ihana raffinen:love:...jos vaikka muutama juttu jäiskin vauhdissa hokaamatta..niin täällä jää muiltakin että joukkoon vaan:D*taputtaa vieruspaikkaa*

Elämä on laiffii ja tsäänsseis löytyy mahkui(y)


..jos gauhee ikävä tulee niitä kikkuroita ni hommaa sitä suolasuihketta:cautious::D
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Mä en edes tajua, mikä/mitä on relaatio. Joku semnen alkeisopetus ois paikallaan.

Ja on mulla toinenkin probleemi! Voitin satasen lahjakortin kampaamoon. Mitä tälle kuontalolle vois tehdä? Hiuspidennykset ovat vissiin ihan rutosti tyyriimpiä?
Mimmonen sun kuontalo on nyt:)?

Joku kiva leikkaus tai juoni värjäys(y)...kyllä se kampuri sun kanssa jotain villiä keksii :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä