Helpottaisko korkeempi jakkara?Liian lyhyt köysi
Helpottaisi muuten mutta alkaa huimaamaanHelpottaisko korkeempi jakkara?
TMIMinuu ei kyl kukaan seuraa.
Alapeukkuja sensijaan tuli römpsästä Jormalta.
Oot näköjään päässy komerosta..koko päivän on posket hehkunu punaisina ja korvissa joikannu, jotta..uskaltaako tänne tullakaan kun mitä ilmeisimmin mua on paneteltu ja pahasti...
..no, mitä sitte - myöhäisiltaa sullekin *huiskuttaa*
Eikö ookin ihanaa!
eikö riittäny liaaniks?Liian lyhyt köysi
talon lämmitys maksaa maltaita pakkasellaEikö ookin ihanaa!
Siis tosi rapsakka keli, jotain karva-auki parikymmentä - kivasti narskuu kenkien alla ja hyvinkin tarkenee
Nyt vielä kirkas tähtitaivas ja tosi teräväpiirteinen kuunsirppi taivaalla, kaunista
..ja puut napsuu kivasti pakkasessa
...mutta joo, ihan kerpeleestä ja suolesta on toki keli nyt, paheksun *paheksuu eritoten omaa intoutumistaan*
...mikä kumma se pahan tappais, ei etes komerokaanOot näköjään päässy komerosta
Mun mielestä epäilyttävä on tää kommentti.Epek ja freeze cat ilmaantuivat yhtä aikaa palstalle kummankin oltua pois. Epäilyttävää
ai koska oot sellanen lyhyt tappi?Helpottaisi muuten mutta alkaa huimaamaan
tai korkokengätHelpottaisko korkeempi jakkara?
Toi nyt on totta että kirpasee mutta kaikkihan nykyään on hinnoissaan joten...samaan konkurssiin vaantalon lämmitys maksaa maltaita pakkasella
Epek ja freeze cat ilmaantuivat yhtä aikaa palstalle kummankin oltua pois. Epäilyttävää
Kisu!!!!!! Missä sitä ollaan oltu??? Mulla oli HÄTÄ SUSTA jo tänään!!!!!
Unikuvia *pus*Mies nukahti nojatuoliin. Aika alkaa sammuttelemaan valoja ja siirtyä yöpuulle. Öitä
Ootko sä vähän seko muija? Satuin vain huomaamaan että kumpikin ilmestyi samaan aikaa. Joku musta olisi sanonut saman niin olisi kaikki hihitelly ja peukutellu.Mun mielestä epäilyttävä on tää kommentti.
Ookko sää mustis tai jotain?
(ja vastauksesksi ei kelpaa "ei vois vähempää kiinnostaa" koska jos ei kiinnostaisi et olisi epäilyäsi ääneen lausunut)
hyvä pointtiToi nyt on totta että kirpasee mutta kaikkihan nykyään on hinnoissaan joten...samaan konkurssiin vaan
Jepai koska oot sellanen lyhyt tappi?