The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kyllä se epek on pahempi koulukiusaaja kuin krut ja jos krut sivaltaa takaisin niin epek ei sulata. Jos vittuilee muille niin pitäisi kestää myös itse jos vittuillaan takaisin.
 
vierailija
..ja naisia syytetään draamakuningattaruuksista :D!!

Nettimaailma on pieni kun ei kaksi kukkopoikaa, pohjoisen miestä, siihen mahdu :cautious:o_O:D:D

Vittuilu on taitolaji. Kyllä krutkin sitä käyttää, turha ollenkaan miehen kiillotella sädekehäänsä, tahditonkin osaa olla halutessaan. Mutta juoni on siinä miten tulkitsee kenen tahansa vittuilut. Jos jo valmiiksi on jostain ärsyytynyt niin toki se vaikuttaa viestien tulkintoihin - kun ei ilmeitä näe. Kyllä nää molemmat miehet osaa vittuilla myös ns.keskustelun avaajina ja sieltä on se vinkee huumorikin, pilke silmäkulmassa, havaittavissa - epek ja krut osaavat otattaa toisiansa kyllä, ovathan ukot aikaisemminkin kolistelleet sarviansa yhteen hyvin viihdyttävästikin :D:D!!

Estot kohdilleen tai sitten palstataukoilua(y)- kyllä palstan isolle hiekkalaatikolle mahtuu leikkimään milloin vaan!

..eikä kaikkee tarvitse niin tosissaan otattaa;)(y)

Miehet:rolleyes::D!
 
Oi, mikä talvi!o_O

Vettä sataa ihan kaatamalla:cautious:...eli ihan hiien liukasta taas joka paikassa*huokaa*..eli kohta pitäs koikkelehtia ulkosalla hyvin reteen rentona notkin nivelin jottei peffalteen tyrskähtäs :D


Ja mä oon ihan sekaisin päivistä!! Miten nyt voi jo olla 29.päivä...tässä on pari päivää menny ihan näemmä kalsaripäiviä viettäessä niin sujuvasti että!(y)

Vissiin tarpeeseen tullu :)...pitäskö miettiä uudenvuodentulemisia:eek:?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä