vierailija
Älä välitä se on kateellinen.Ei saa samanlaista huomiota kuin sinä.kelle oon vittuillu?
Älä välitä se on kateellinen.Ei saa samanlaista huomiota kuin sinä.kelle oon vittuillu?
on se että tuntemattomalle vittuilu on ainoa sisältö elämässäainut mitä mie ossaan hyvin niin vittuilu.
Eläkää sitä miulta viekö poies!
Niin ja nuoleminen.
Itse olet jatkuvasti verta nenästäsi kerjänny, Etkö kestä seurauksia, niinkuin mies.on se että tuntemattomalle vittuilu on ainoa sisältö elämässä
mää en halua olla enää sen kohteena joten jään tauolle
Laita estolistalle tai ole noteeraamatta viestit ja vastaamatta niihin.on se että tuntemattomalle vittuilu on ainoa sisältö elämässä
mää en halua olla enää sen kohteena joten jään tauolle
Epek se pahin vittuilija on. Muullakin kuin the ketjussa. Kännipäissään vittuilee vielä enemmän.Itse olet jatkuvasti verta nenästäsi kerjänny, Etkö kestä seurauksia, niinkuin mies.
Asiankannattaja lähti jouluna Pohjanmaalle.Palstatauosta tuli mieleen notta missä on AaKoo?
Jep, samaa meinasin tulla sanomaan että Pohojammaan lakeuksilla nauttii olostaan ...tiiä malttaako laskeutua sieltä ollenkaan...Asiankannattaja lähti jouluna Pohjanmaalle.
Paheksun siveetöntä elämänmenoaTukka meinaa olla vähä kipiä. Rankkaa toi ulkona käyminen, luokkatoverit vetää kyl viimesetki mehut ihmislapsesta.
Oliko väkeä jonoiksi asti? Jumittivatko kassalla? Lörpöttelivätkö hidastellen? Oliko jätetty liukkaat kohdat hiekottamatta? Oliko kyynärpäätaktiikkakahinointia halvennuslaareissa?Kävin keravan keskustassa asioimassa
Kuriton eelis niminen laps hääräs eräässä kaffilassa, eikä totellu äitiäänOliko väkeä jonoiksi asti? Jumittivatko kassalla? Lörpöttelivätkö hidastellen? Oliko jätetty liukkaat kohdat hiekottamatta? Oliko kyynärpäätaktiikkakahinointia halvennuslaareissa?
Eli: löytyikö paheksuttavaa?
No katos kummaa kun tais iskeä välipäivien villitykset ...vai hääräskö loppujen lopuksi ollenkaan pahasti ?Kuriton eelis niminen laps hääräs eräässä kaffilassa, eikä totellu äitiään
Söin jo kaks hampurilaista ja yhden banaaninNo katos kummaa kun tais iskeä välipäivien villitykset ...vai hääräskö loppujen lopuksi ollenkaan pahasti ?
Otatko klementiiniä, loivennetaan moista kokemusta oraalisella herkkukokemuksella ...
Eli olet tyydytettySöin jo kaks hampurilaista ja yhden banaanin
Eli olet tyydytetty
Mä ryystän...kahvia..jotta saan virtapiikin tonne kauppaan