missä asennossa panitte? annoitko roiskia sisään?Elä ny kahvia sotke uniin.
En ottanut. Sen jälkeen pantiin. Pitää miunki saaha eikä vain toisen.
Höh eihän toi vielä kerro mitään...sustahan tykkää kaikki muutenkinEn tiedä. Joku joka tykkäs musta.
Perinteisellä tyylillä. Loppua en muista.missä asennossa panitte? annoitko roiskia sisään?
KiitosHöh eihän toi vielä kerro mitään...sustahan tykkää kaikki muutenkin
Täähän on ihan kuin lukis Herkku.net:ä...ja siis enhän mä siitä paikasta muuten mitään tietäis mutku isottytöt on kertoneetmissä asennossa panitte? annoitko roiskia sisään?
no mut vain typerykset ei tykkää sun kaltaisesta laatudaamistaKiitos
Tuskin kaikki kuitenkaan. Siltä tuntuu.
hyvin nähty uni, eihän tossa ollu lopulta oikeestaan mitään pervåuttaPerinteisellä tyylillä. Loppua en muista.
Tollaiko sä suutelit meikun aamuhoitajia?
Eli se tyyppi pani sut tajuttomaksi ja jatkoi touhuja vähemmän perinteisellä tyylillä loppuun*varma tieto*Perinteisellä tyylillä. Loppua en muista.
voih, oot sä nyt pettynyt?hyvin nähty uni, eihän tossa ollu lopulta oikeestaan mitään pervåutta
EnTollaiko sä suutelit meikun aamuhoitajia?
Oikeesti olen kiltti, ujo naapurin tyttö.no mut vain typerykset ei tykkää sun kaltaisesta laatudaamista
En mäkään koskaan. Joku kertonut mulle.Täähän on ihan kuin lukis Herkku.net:ä...ja siis enhän mä siitä paikasta muuten mitään tietäis mutku isottytöt on kertoneet
Ujot ovat kuulema parhaimpia sängyssäOikeesti olen kiltti, ujo naapurin tyttö.
Eli se tyyppi pani sut tajuttomaksi ja jatkoi touhuja vähemmän peristeisellä tyylillä loppuun*varma tieto*
Kunhan se ujous karisee pois.Ujot ovat kuulema parhaimpia sängyssä
en suinkaan, oon ylpee buubiksesta kun se osoittautui anti-pervåksivoih, oot sä nyt pettynyt?
Niin sitku ujomies menettää kontrollin ja antaa mennä niin juttu onkin ihan wauKunhan se ujous karisee pois.
kyllä todellakin, kerkesin just riisua kalsarit ja hakea nenäliinat ja liukuvoiteet
Tai nainen. Mulla menee pitkä aika suhteessa kunnes näytän todellisen minäni.Niin sitku ujomies menettää kontrollin ja antaa mennä niin juttu onkin ihan wau